Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:17:18 GMT

درصد قابل توجهی از قیمت مسکن در همدان حباب است

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۵۱۴۶

درصد قابل توجهی از قیمت مسکن در همدان حباب است

به گزارش خبرنگار مهر، کامران گردان ظهر یکشنبه در چهاردهمین جلسه صحن شورای شهر همدان با اشاره به انتقاد استاندار همدان از مدیریت شهری، گفت: شورا از کمک مدیریت ارشد استان همدان به مدیریت شهری در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه کاره، به ویژه در امر اخذ اعتبارات ملی برای پروژه‌هایی از جمله تقاطع غیر همسطح سردار شهید همدانی استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر همدان با اشاره به افزایش بی رویه قیمت مسکن، اضافه کرد: افزایش قیمت مسکن کشوری است و عوامل زیادی در آن دخیل هستند.

گردان اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری در حوزه گرانی مسکن در حال کاهش زمان صدور پروانه ساخت هستند و در این راستا از سال‌های گذشته کار صدور پروانه مکانیزه و سعی شده زمان به حداقل برسد تا سرمایه کمتر راکد بماند.

جلسه بررسی مشکلات و گرانی مسکن در شورا تشکیل می‌شود

وی با تاکید بر اینکه متولیان مسکن باید در راستای کنترل افزایش قیمت وارد شوند، اظهار کرد: جلسه بعدی صحن شورا با حضور متولیان مسکن در راستای بررسی عوامل افزایش بی رویه قیمت مسکن در همدان برگزار می‌شود.

وی یکی دیگر از مشکلات را نداشتن سرمایه گذار عنوان کرد و گفت: شورای شهر طرح‌های تشویقی بسیاری برای ساخت و ساز و سرمایه گذاری در شهر اجرا کرده تا بتواند زیر ساخت‌های اقتصادی را افزایش دهد و در طرح‌های گردشگری و هتل‌ها بسته‌های سرمایه‌گذاری ارائه شده و در مناطقی که ساخت و ساز کمتر صورت می‌گیرد مجوز ساخت دو و نیم طبقه را رایگان کرده است.

کد خبر 4938668

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن شورای شهر همدان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا مشهد قیمت مسکن شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان مهندس محمدرضا ولی الهی با بیان اینکه افق طرح های هادی ۱۰ ساله است و باید پس از گذشت ۱۰ سال بازنگری صورت گیرد، افزود؛ در حال حاضر طرح هادی ۳۱۳ روستای استان نیازمند بازنگری است. وی افزود؛ با نگاه توسعه ای برای روستاها و همچنین رفع نیاز روستاییان به زمین برای ساخت مسکن، در بازنگری ها این نیازمندیها لحاظ گردیده و در کنار آن چنانچه روستاییان برای ساخت مسکن دچار مشکل باشند، از طریق الحاق موردی یک قطعه زمین ۲۰۰ متری با کاربری مسکونی در کمیسیون‌های مربوطه موافقت می شود تا علاوه بر تامین زمین مورد نیاز ساخت مسکن، قیمت زمین در روستاها کنترل شود که در همین راستا در سال گذشته ۱۳۶ جلسه کمیسیون برگزار و با درخواست ۸۷۰ متقاضی موافقت گردید.

دیگر خبرها

  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می‌شود
  • تحقق شعار سال نیازمند انسجام دستگاه‌های مربوطه تولید است
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ کارگران قوت گرفت؟/ اعلام جزییات
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
  • ۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است
  • افزایش قیمت مسکن به دلیل توقف یک دهه‌ای ساخت
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در تهران
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است