Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی با اشاره به بهار همدلی و مواسات در طول ماه رمضان که با اهتمام کانون فرهنگی مسجد محقق شد گفت: کانون فرهنگی هنری رضوان برنامه های خود را به سمت فضای مجازی گسترش می دهد.

خبرگزاری شبستان – البرز: مواسات و همدلی یک فضیلت ارزشمند تلقی می شود که فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به این فریضه الهی در خط مقدم جهاد ایستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانون فرهنگی هنری رضوان در مسجدحضرت ابوالفضل(ع) رجائی شهر کرج نمونه ای از کانون های فرهنگی هنری مسجد موفق در این رابطه است که در طول ماه رمضان گذشته حمایت از مستضعفان را در برنامه اصلی خود قرار داده است.

در این رابطه « علی اکبر کریمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: کانون فرهنگی هنری رضوان مسجد حضرت ابوالفضل (ع) رجایی شهر کرج با هدف لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی در خصوص رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه به همت خیران و نیکوکاران محله شروع به فعالیت کرد.

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) افزود: حرکت کانون فرهنگی هنری مسجد با هدف یاری رساندن به مستمندان و افراد آسیب دیده کرونا انجام شد.

وی توضیح داد: جلوه‌های زیبای کمک و یاری ملت ایران از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا درحالی اتفاق می‌افتد که در برخی از کشورهای ثروتمند اروپایی و آمریکا، مردم به غارت فروشگاه‌ها اقدام کرده و به دزدی ماسک و اقلام بهداشتی دیگر می‌پردازد.

کریمی افزود: با این حال، تعطیلی اماکن مذهبی اگر چه برگزاری نماز جماعت را متوقف کرد اما زمزمه‌های خدمت مؤمنانه و مهربانی بر سجاده‌های مساجد جاری کرد.

این مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد تصریح کرد: جهادگران کانون فرهنگی هنری رضوان کرج با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهیدان خوشرفتار از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدامات ارزشمندی را اعم از ضدعفونی معابر محل، توزیع رایگان محلول ضدعفونی کننده، توزیع رایگان گان، شیلد و ماسک به بیمارستان های شهید رجایی، شهید کمالی، بیمارستان کوثر و همچنین ماسک قابل شستشو به عموم مردم و علل خصوص اهالی محل در راستای خدمت رسانی به عموم مردم انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری رضوان در مجموع ۱۰۰ بسته معیشتی که هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان است توزیع کرده بیان کرد: ذبح ۶ راس گوسفند ، توزیع بیش از ۲۵۰ پرس غذای گرم و ۵۰ پک افطاری ساده به همت کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) رجایی شهر کرج، پایگاه بسیج برادران و خواهران تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

کریمی عنوان کرد:  با توجه بر اینکه سه مرحله از توزیع کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان و یک مرحله قبل از آن اجرا شد در مجموع بیش از  ۴۵۰ میلیون ريال ارزش کمک های مردمی و خیران در کمک مومنانه رمضان امسال به همت کانون فرهنگی هنری رضوان بود.

این فعال مسجدی مطرح کرد: کمک‌های مؤمنانه در قالب بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، حبوبات، پنیر، خرما، سویا خورشتی،گوشت ، مرغ و تخم مرغ تهیه و طی چندین مرحله با حفظ کرامت انسانی در بین خانواده های نیازمند که از قبل توسط اعضای کانون شناسایی شده  بودند، توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: شاید این بسته‌ها چندان ارزش مادی نداشته باشند ولی دارای ارزش معنوی هستند و مهم این است از خاطر مردم فراموش نشوند که همه در این مدت سنگ تمام گذاشتند.

در ادامه مدیرکانون فرهنگی هنری رضوان بیان کرد: ماه مبارک رمضان سال جاری را می توان به معنای واقعی، بهار همدلی و اوج فعالیت‌ها و کمک‌های مومنانه مردم به نیازمندان و محرومان دانست چرا که صحنه‌های زیبایی از مشارکت و همدلی مردم از پیر و جوان، زن و مرد  و اقشار مختلف رقم خورد و خلق شد  که در تمامی این سال ها بی نظیر است.

در پایان مدیرکانون فرهنگی هنری رضوان با بیان اینکه فعالیت های مجازی انجام شده در این دوران، اعم از برگزاری جشن نیمه شعبان و میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام به صورت کاروان ماشینی و انتشار آن به صورت زنده در فضای مجازی است بیان کرد: تلاش داریم تا برنامه های فرهنگی و هنری کانون را در فضای مجازی گسترش داده و فعالیت در این فضا در طول سال در دستور کار قرار گیرد تا با شکست دادن ویروس کرونا، علاوه بر فضای حقیقی، فعالیت مجازی برای افرادی که امکان حضور در برخی از برنامه ها را ندارند؛ فراهم شود.

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهبرد فضای مجازی فضای مجازی کانون فرهنگی هنری رضوان کانون فرهنگی هنری مسجد مدیرکانون فرهنگی هنری فضای مجازی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم

مجتبی کشوری مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی آماری از میزان بازدید برنامه‌‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی اعم از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی اعلام کرد و گفت: از حدود ۵۰۰ هزار محتوای تقطیع شده در چهار پلتفرم، یک میلیارد و نیم بازدید از این محتواها ثبت شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم
  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند