Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@03:36:03 GMT

حسرت ابدی بارسلونا؛ ستاره ای که نصیب بایرن شد!

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۵۱۷۶

حسرت ابدی بارسلونا؛ ستاره ای که نصیب بایرن شد!

آلفونسه دیویس، ستاره کانادایی بایرن فاصله ای تا انتقال به بارسلونا نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسه دیویس در ماه های اخیر بی تردید یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ بوده است و حالا نشریه موندو دیپورتیوو ادعا می کند که بارسلونا می توانست ستاره این روزهای بوندسلیگا را با قیمت فقط 8 میلیون یورو در سال 2017 جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا زمانی که این بازیکن 17 ساله در سال 2017 در ونکوور مشغول به بازی کردن بود، پیشرفت او را زیر نظر داشت و استعدادیاب های این تیم حتی چند بار از نزدیک عملکرد آلفونسه دیویس را تماشا کرده بودند.

 

 

دیویس اولین بازی رسمی اش را در جام طلایی کونکاکاف در ژوئن سال 2017 در ترکیب تیم ملی کانادا انجام داد و این بازیکن جوان در چهار بازی سه گل به ثمر رساند. علیرغم توافق برای انتقال هشت میلیون یورویی با مدیر برنامه آلفونسه دیویس، در نهایت بارسلونا منصرف شد و این انتقال بهم خورد.

 

در نهایت دیویس در ژانویه 2019 و با مبلغ 10 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست. 17 ماه پس از این انتقال، حالا این بازیکن 19 ساله در حدود 45 میلیون یورو ارزشگذاری شده و یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ به شمار می آید. دیویس بازیکنی همه کاره است که می تواند به عنوان مدافع چپ، وینگر چپ و حتی راست بازی کند. دیویس در 33 بازی در این فصل سه گل به ثمر رسانده و هشت پاس گل نیز ارسال کرده است.

آلفونسو دیویس بارسلونا بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلفونسو دیویس بارسلونا بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (40.4MB)

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس
  • ماری: من و یوکیچ بدون شک، بهترین زوج هستیم