Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@10:02:34 GMT

۸ عضو یک شرکت هرمی در انزلی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۵۳۷۲

۸ عضو یک شرکت هرمی در انزلی دستگیر شدند

جوانمردی گفت: یک شرکت هرمی در انزلی شناسایی و هشت نفر از اعضای آن دستگیر شدند.

«سيد جعفر جوانمردی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: پس از دریافت و بررسی صحت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این شهرستان، اقدامات اطلاعاتی در این خصوص به عمل آمد و كارآگاهان پلیس آگاهی محل فعاليت اعضای اين باند را در يک منزل ويلايی در منطقه غازیان بندرانزلی شناسايی كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست فرماندهی انتظامی بندرانزلی اظهار داشت: ماموران آگاهی با هماهنگی دستگاه قضا به محل مورد نظر اعزام و از افراد دستگیر شده ۳۲ جلد كتاب و جزوه آموزشی كشف كردند و متهمان با تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. 


وی متذکر شد: متاسفانه علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌كنند.


جوانمردی در ادامه از دستگیری سارق حرفه‌ای مسافر کاشانه‌های این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این متهم که ۳۰ سال دارد در عملياتی غافلگيرانه دستگیر شد و در تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره سرقت از مسافرکاشانه‌های بندرانزلی اعتراف كرد.


وی سهل‌انگای و عدم رعایت قوانین در ثبت مشخصات و پذیرش مسافر را علت اصلی این سرقت‌ها دانست و از صاحبان اماکن اقامتی خواست از دوربین مداربسته و سامانه‌های ثبت مسافر استفاده کنند.


جوانمردی سپس با اشاره به کشف ۸۳۵ گرم مواد مخدر (هروئین) از یک قاچاقچی، تصریح کرد: در بازرسی از اين متهم که ۳۵سال سن دارد، ۸۳۵ گرم موادمخدر و دو قبضه سلاح سرد کشف شد.


 فرمانده انتظامي شهرستان بندرانزلی در پايان خاطرنشان كرد: این متهم که دارای سوابق متعدد کیفری است پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: پلیس انزلی شرکت هرمی کشف مواد مخدر دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد