Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سران لیورپول در صورت شکست در جذب ورنر به سراغ خرید دمبله خواهند رفت. تاریخ انتشار: 21:03 - 11 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۳۶۴

خبرگزاری میزان - طبق گزارش «موندو دیپورتیو» لیورپول در صورت شکست در جذب تیمو ورنر از لایپزیش به سراغ عثمان دمبله خواهد آمد و آن را پلن اصلی نقل و انتقالاتی خود قرار خواهد داد، زیرا کلوپ مدت‌ها است که به این بازیکن علاقه‌مند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمبله بعد از انتقال ۱۰۵ میلیون یورو به علاوه ۴۰ میلیون یورو متغییر به بارسا هرگز نتوانست خود را اثبات کند، او تنها  در ۴۷ درصد از بازی‌های بارسا حضور داشته و در بقیه بازی‌ها مصدوم بوده است.

هم اکنون هم او به دلیل مصدومیت درحال ریکاوری است. گفته می‌شود که بارسلونا قیمت این بازیکن را ۴۵ میلیون یورو تعیین کرده است. البته هنوز مشخص نیست که بارسا می‌خواهد این بازیکن را بفروشد یا خیر.

بیشتر بخوانید: بارسلونا احتمال جدایی آرتور را رد نمی‌کند انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عثمان دمبله لیورپول بارسلونا تیمو ورنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود

شکست مقابل اورتون، به منزله تیر خلاص بر پیکر لیورپول و کلوپ بود.

طرفداری | مدافع سابق قرمزها دیگر امیدی به قهرمانی تیم محبوب‌اش در لیگ برتر ندارد .

اورتون پس از 14 سال در دربی خانگی مرسی‌ساید به پیروزی دست یافت تا هدیه دردناکی برای خداحافظی به یورگن کلوپ تقدیم کند. اورتون و لیورپول در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد. اختلاف لیورپول با آرسنال به 3 امتیاز افزایش یافت. منچسترسیتی نیز در صورت پیروزی در 2 بازی باقی مانده، اختلاف 5 امتیازی ایجاد می‌کند.

جیمی کرگر مفسر ورزشی شبکه اسکای اسپورتس پس از پایان این مسابقه و شکست قرمزها در دربی مرسی‌ساید این باخت را پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی لیگ برتر دانست.

این شکست، پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود. تقریبا این حس را دارد. سفر و مسیر فوق‌العاده‌ای بود اما الان وقت عصبی شدن از بازیکنان یا کلوپ نیست. فقط لازم است که روی پر قدرت تمام کردن فصل تمرکز کنیم.

اورتون 2-0 لیورپول؛ خاکستر یک امید ویرانگر

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم