Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:39:10 GMT

۲۱۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در هرمزگان شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۵۴۰۲

۲۱۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در هرمزگان شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرشیدی یکشنبه شب در تشریح آخرین آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان، ۳ هزار و ۵۳۳ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی بستری شده‌اند که ۳ هزار و ۱۴۳ نفر از این تعداد بهبود یافته‌اند و ۱۹۵ نفر همچنان بستری، ۱۲۹ نفر ایزوله، ۳۶ نفر در «آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. یو» و ۳۰ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: ۱۸ هزار و ۵۷۴ نفر به‌صورت سرپایی به‌دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه‌گیری شده‌اند که تنها ۳۷۶۵ مورد مثبت بوده است.

فرشیدی با بیان اینکه آمار فوتی‌ها در هرمزگان به ۴۹ نفر رسیده است، عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته مرد ۸۸ ساله از بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با فشار خون بالا، سکته مغزی، دیابت و مرد ۶۱ ساله از بندرعباس بدون بیماری زمینه‌ای فوت کردند.

وی با ابراز تأسف از شیب سریع ابتلاء به کرونا در استان هرمزگان طی هفته‌های اخیر عنوان کرد: تعداد ۲۱۵ نفر در استان در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده که ۱۱۲ نفر از شهرستان بندرعباس، ۱ نفر از جاسک، ۱۵ نفر از میناب، ۲۱ نفر از قشم، ۱۹ نفر از بندرخمیر، ۲۹ نفر از لنگه، ۶ نفر از رودان و ۱۲ نفر از حاجی آباد به شمار آمار افراد مبتلا به کرونای مثبت جدید در هرمزگان اضافه شد.

فرشیدی اضافه کرد: بندرعباس با ۲۶۳۱، میناب با ۳۴۵، رودان با ۱۸۳، قشم ۱۸۰، بندر خمیر با ۱۳۲، بندرلنگه با ۹۰، حاجی آباد با ۸۸، کیش با ۵۹، پارسیان با ۲۱، بستک ۱۹، جاسک ۱۰ و سیریک با ۳ و بشاگرد ۴مورد؛ جزئیات روند توزیع ابتلاء به ویروس کرونا در استان هرمزگان است.

کد خبر 4938746

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رژه ارتشیان سرافراز در بندرعباس

مراسم رژه ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش در بندرعباس آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مراسم رژه 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت قهرمانی‌های ارتش دلاور  از دقایقی پیش در جوار سواحل خلیج فارس در بندرعباس آغاز شد. 

این رژه با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح مستقر در استان هرمزگان و اعضای شورای تامین استان در بلوار ساحلی بندرعباس در حال برگزاری است. 

در این رژه قرار است امکانات، تجهیزات نظامی و تسلیحات و دستاوردهای جدید نیروهای مستقر در هرمزگان از جمله در حوزه تجهیزات بومی موشکی، هوایی، دریایی و زمینی به نمایش در بیابد و یگان‌های مختلف رزمی و زرهی نیروهای مسلح از جلوی جایگاه رژه برگزار کنند.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • آغاز رژه ارتشیان سرافراز در بندرعباس
  • لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر؛ بیشترین میزان بارش باران در هرمزگان
  • لحظه سقوط درخت روی خودرو + تصاویر | سقف پژو پارس له شد
  • رفع قطعی برق در بستک و جزیره هرمز
  • برق مناطقی از هرمزگان وصل شد
  • اتصال ۸ روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات
  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس
  • بارش باران در هرمزگان