Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@04:38:12 GMT

۵ شهر جنوب سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۵۴۲۱

۵ شهر جنوب سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز

آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد دادگر اظهار داشت: طبق اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت و درمان پنج شهرستان ایرانشهر، چابهار، بمپور، سرباز و کنارک در حوزه دانشگاه علوم‌پزشکی ایرانشهر در وضعیت قرمز قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان بعد از خوزستان دومین استان با تعداد بیشترین شهر‌های وضعیت قرمز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: وضعیت قرمز به مرحله‌ای گفته می‌شود که بیماری به سمت مرحله همه‌گیری رفته و شهروندان فقط بنا بر ضرورت و صرفاً برای کار‌های ضروری و تهیه مایحتاج اولیه زندگی از خانه خارج شوند و تخت‌های بیمارستانی نیز دیگر ظرفیت پذیرش ندارند.

دادگر اظهار داشت: با عدم رعایت پروتکل‌های اعلامی از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، روزانه تعداد مبتلایان و جان باختگان در شهرستان‌های ذکر شده در حال افزایش است.

‌وی خاطرنشان کرد: با وجود ایجاد محدودیت فعالیت صنوف پرخطر و پرریسک متاسفانه شاهد ازدحام جمعیت بدون رعایت بهداشت حفاطت فردی و ماسک در سطح شهر و صنوف خدماتی هستیم که عامل مهمی در شیوع کرونا است.

دادگر گفت: یکی از دلایل افزایش آمار بیماران ناقلین بدون علامت هستند که شناسایی ناقلین بدون علامت توسط همکاران بهداشتی در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا سیستان بلوجستان وزارت بهداشت وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای ترمیم خسارت‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است
  • سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از امدادرسانی هوایی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان + فیلم