Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@04:48:39 GMT

کلنگ زنی ۷ مدرسه در مناطق کم برخوردار لرستان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۵۵۱۶

کلنگ زنی ۷ مدرسه در مناطق کم برخوردار لرستان

کلنگ ۷ باب مدرسه با ۱۹ کلاس درس و با اعتبار ۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به همت خیر مدرسه ساز آقای پایداری رئیس صنایع غذایی میهن در استان لرستان به زمین زده شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، با حضور  رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان ، غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان لرستان ، حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا ، نجفی افشار نماینده سازمان نوسازی مدارس کشور ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس ، مدیران آموزش و پرورش های مناطق ازنا ، زاغه و خرم آباد و همچنین مهندس تاتلاری بعنوان نماینده تام الاختیار آقای پایداری رئیس صنایع غذایی میهن ، کلنگ ۷ باب مدرسه در مناطق کم برخوردار استان به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان در این مراسم افزود: 7 باب مدرسه با 19 کلاس درس شامل مدرسه 3 کلاسه روستای سرنمک بخش بیرانشهر، مدرسه 3 کلاسه خمسیانه بخش بیرانشهر، مدرسه 2 کلاسه روستای گل زرد بخش بیرانشهر، مدرسه 3 کلاسه بخش زاغه،مدرسه 2 کلاسه روستای کیکمدر بخش زاغه،مدرسه 3 کلاسه روستای سیاوش آباد شهرستان ازنا و مدرسه 3 کلاسه روستای تجره سادات خرم آباد توسط شرکت صنایع غذایی میهن در استان ساخته خواهد شد.

امیر غفوری نژاد ضمن تشکر از خیرین مدرسه ساز، اظهار داشت: دغدغه ی اصلی ما و همه ی خیرین گرانقدر مدرسه ساز، ساخت مدارس زیبا ، مستحکم و ایمن برای همه ی دانش آموزان و به مثابه آن ایجاد عدالت آموزشی است و الحق که خیرین عزیز با ایثار مال خود توانسته اند دوشادوش دولت در این زمینه ، نسبت به ساخت و تجهیز مدارس در دورترین و سخت گذرترین مناطق کشور اقدام کنند.

وی ضمن تشکر از حضور پر رنگ شرکت صنایع غذایی میهن بعنوان خیر مدرسه ساز، عنوان داشت : هلدینگ میهن وابسته به صنایع غذایی میهن در اولین حضور خود در لرستان بعنوان خیر مدرسه ساز ، دست به کار بزرگ و کم نظیری زده  و همه ی ما برای توجه ویژه ایشان به وضعیت کودکان این دیار از صمیم دل و خاضعانه قدردانی و تشکر می کنیم.

در ادامه این مراسم مهندس تاتلاری بعنوان نماینده هلدینگ میهن،افزود : صنایع غذایی میهن با دارا بودن ۲۲ هزار نیروی شاغل ، یکی از کارآفرینان برجسته کشور است که بنا بر احساس دین و بر اساس وظیفه اجتماعی خود تصمیم به ساخت چندین مدرسه در سطح کشور گرفته است که در ابتدا قرار بود تعداد ۸ باب مدرسه در کشور ایجاد نماید و البته پیش از آمدن به لرستان کلنگ زنی ۵ مدرسه را در آذربایجان غربی انجام داده ایم اما با رایزنی با آقایان رضوی و خرم آبادی ، تصمیم گرفته شد  ۷ مدرسه دیگر را در لرستان احداث کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با ساخت این مدارس و آموزش دانش آموزان فهیم و با استعداد این مناطق ، این امکان فراهم شود که در آینده از توان فارغ التحصیلان همین مدارس در صنایع غذایی میهن استفاده شود.

 

 

لازم به ذکر است ، کارکنان نوسازی مدارس لرستان بویژه آقایان رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و مرتضی خرم آبادی معاون مشارکتهای نوسازی مدارس لرستان با دلسوزی فراوان برای کودکان لرستانی ، حسن خلق و ارزیابی درست و صحیح از نیازمندیهای مناطق مختلف آموزشی استان ، توانسته اند در جذب و ترغیب خیرین مدرسه ساز اقدامات شایان توجهی را به انجام برسانند که هم اکنون شاهد به ثمر رسیدن گوشه ای کوچک از اقدامات بزرگ آنان هستیم.

خبرنگار :محمود داودی نژاد

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنایع غذایی میهن خیرین مدرسه ساز مدرسه 3 کلاسه کلاسه روستای نوسازی مدارس باب مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی

گوزلی در برنامه طبخ غذای‌های گونه آبزی و عرضه آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای عنصرود در بخش مرکزی اسکو بر اهمیت مصرف غذا‌های دریایی و آبزیان در سبد غذایی مردم تاکید کرد و گفت: میزان سرانه مصرف غذا‌های دریایی در آذربایجان شرقی حدود ۸ کیلوگرم است که این میزان در کل کشور ۱۴ کیلوگرم بوده و از این نظر استان ما در رتبه‌های پایین مصرف قرار دارد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از انجام اقدامات لازم در جهت توسعه و ترویج مصرف غذا‌های دریایی در استان خبر داد و افزود: در این راستا هر ماه در یکی از روستا‌های کم برخوردار استان آذربایجان شرقی برنامه طبخ و عرضه غذا‌های گونه آبزی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و امروز نیز شاهد طبخ ۳۰۰ پرس ماهی آماده و توزیع آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای هدف گردشگری عنصرود در بخش مرکزی اسکو هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان