Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@06:47:09 GMT

تجمع اعتراضی مقابل سفارت آمریکا در برلین

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۵۵۲۳

تجمع اعتراضی مقابل سفارت آمریکا در برلین

به گزارش تابناک به نقل از فارس، چند پایتخت اروپایی از جمله «برلین»، پایتخت آلمان یکشنبه بعد از ظهر شاهد تظاهراتی به نشانه همبستگی با مرگ «جورج فلوید» سیاه پوست به تازگی کشته شده در آمریکا بود.

به نوشته خبرگزای «رویترز» صد‌ها نفر معترض با تجمع مقابل سفارت آمریکا در برلین و با در دست داشتن پوستر‌هایی تحت عنوان «اجرای عدالت برای جورج فلوید» و «کشتن ما را متوقف کنید» اعتراض خود به این حادثه و همبستگی با سیاه پوستان آمریکا را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که برخی ساکنان پایتخت انگلیس نیز با تجمع در یکی از میادین معروف این شهر همبستگی خود با سیاه پوست به تازه کشته شده از سوی یک مامور پلیس سفید پوست در یکی از شهر‌های آمریکا را به نمایش گذاشتند.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی در یکشنبه بعدازظهر، معترضانی به ویژه از گروه «بلک لایوز متر» مشاهده شدند که با استقرار در میدان «ترافالگار» یکی از اصلی‌ترین و مشهورترین میادین لندن فریاد می‌زدند، «نمی‌توانم نفس بکشم.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: مجلس یازدهم سامانه سعدی منطقه حفاظت شده خاییز فوت آسیه پناهی جورج فلوید سفارت آمریکا در برلین تجمع اعتراضی جورج فلوید نژادپرستی مجلس یازدهم سامانه سعدی منطقه حفاظت شده خاییز فوت آسیه پناهی جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم

کشاورزان قزوین، نسبت به کم شدن حقآبه از کانال آب کشاورزی، انتقاد دارند.

کشاورزان معتقدند سال گذشته حقآبه قزوین از سد طالقان، به کمتر از یک سوم کاهش یافت و خسارات فراوانی به مزارع و باغات وارد کرد.

کشاورزان می‌گویند: امسال هم رهاسازی آب از سد طالقان با تاخیر اتفاق افتاد که این مسئله مزارع گندم، جو، کلزا را دچار خسارت کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • هشدار سفارت آمریکا به کارکنانش در اسرائیل
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • (تصاویر) آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا مقابل سفارت اردن در تهران
  • تصویری جالب از تجمع بسیجی‌ها مقابل سفارت اردن در تهران
  • (تصاویر) تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر
  • تظاهرکنندگان در همبستگی با غزه، پل گلدن گیت آمریکا را بستند