Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری طرحهای اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال بنیاد برکت این آمادگی را دارد که در چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد بیش از چهار هزار طرح اشتغالزایی را ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز نشست ستاد رفع مشکلات تولیدکنندگان و کارگروه اشتغال  با مشارکت بنیاد برکت و رفع موانع تولید  با حضور معاون اقتصادی استاندار ، بانک های عامل، مدیران و سرمایه گذاران در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این نشست سید علی سجادی با بیان اینکه  بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  فعالیت خود را از سال 1386  در زمینه رفع محرومیت زدایی در مناطق محروم  و روستایی آغاز کرده  است، اظهار کرد:  بنیاد برکت در زمینه پروژه های آب خاک، کشاورزی احداث جاده ، اشتغالزایی ،  ایجاد مشاغل خانگی فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت از سال 1397 در زمینه اشتغالزایی فعالیت خود را در مناطق محروم آغز کرد، افزود:در سال  ۱۳۹۷تعداد ۳۳۲ طرح   اشتغالزایی با اعتباری به میزان 70 میلیارد ریال در چاروسا  از توابع شهرستان کهگیلویه  اجرا کرده است.

 مجری طرحهای  اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین در سال گذشته ۱۲۰۰ تعداد طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر400 میلیارد ریال در 3  شهرستان بویراحمد، باشت و کهگیلویه اجرا شد.

 سجادی  ادامه داد: امسال  بنیاد برکت این آمادگی را  دارد که در چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد  در شهرستان های گچساران، بهمئی، دنا و چرام  بیش از چهار هزار  طرح  اشتغالزایی را ایجاد کند.

سجادی عنوان کرد:  سهمیه اولیه شهرستان برای اجرای طرح ۳۰۰الی۵۰۰طرح اشتغالزایی است که در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: هر یک از طرح های اشتغالزایی 200 الی 500 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه پیش بینی شده است.

سجادی ابراز کرد: این اعتبارات در زمینه اشتغالزایی و پرورش دام سبک و سنگین، پرورش مرغ بومی، شترمرغ، پرورش شتر، بوقلمون، بلدرچین، ایجاد کارگاه خیاطی، مشاغل خرد مانند آرایشگاه، صنایع دستی، گلخانه های کوچک، مکانیکی، تراشکاری، پرورش گیاهان دارویی پرداخت می‌شود.

مجری طرح‌های  اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در شهرستان گچساران 2 بانک عامل از جمله بانک پارسیان و قرض الحسنه این اعتبارات  را  در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

سجادی افزود:اعتبارات ایجاد طرح‌های  اشتغالزایی به افرادی که درآمد آنها کمترر از یک میلیون تومان و سن این افراد بین ۱۸الی ۵۵ سال پرداخت می‌شود.

مجری طرحهای  اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد  اذعان کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی با نام نویسی در سامانه سها  می‌توانند از این تسهیلات بهره ببرند.

سجادی ابراز کرد: برای پرداخت تسهیلات  اشتغالزایی در روستاها در مرحله اول شناسایی روستاهای هدف و برگزاری جلسات با اعضای شوراها و شناسایی متقاضیان صورت می‌گیرد.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران مجری طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در راستای دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و اجلاسیه ۴۲۴ شهید شهرستان کهگیلویه، یادواره نخستین شهید مدافع وطن پس از انقلاب در بقعه امامزاده پهلوان برگزار شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این مراسم با اشاره به اینکه شهید برفی‌پور اولین شهید مدافع وطن کهگیلویه بعد از پیروزی انقلاب بوده است، گفت: پیش از این در یادواره‌هایی از قبیل یادواره ۴۸ شهید ارتش که با حضور مسئولان کشوری در گلزار شهدای دهدشت برگزار شده بود یاد و خاطره و رشادت این شهید گرامی داشته شد. سرهنگ علی اصغر پوربهشت افزود: ششم اردیبهشت امسال اجلاسیه شهدای ارتش در گچساارن برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه شهدا به یادواره نیاز ندارند، ادامه داد: هر یادواره برای یادآوری آرمان‌های شهداو بازخوانی فرهنگ ایثار و شهادت به خود ما است. فرماندار کهگیلویه هم در این آیین معنوی اقدام تنبیهی سپاه پاسداران را اقدامی مهم در دفاع از کیان میهن اسلامی خواند و گفت: هدف استکبار جنگ با اندیشه‌های انقلاب اسلامی است. حمزه محقق‌زاده افزود: دشمن اهداف اقتصادی را با تحریم تحمیل می‌کند پشت سر این تحریم، اما اندیشه‌ای است که به سمت فرهنگ اصیل ما تهاجم می‌کند. وی ادامه داد: شهیدان در راه خدا جنگیدند درجه بالایی نزد پروردگار دارند از همه داشته‌های خود گذشتند تا امروز سرافراز باشیم.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • اشتغالزایی ۲ هزار نفر در چهار واحد فرآوری سنگ آهن اسدآباد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت