Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جدید مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی مهم‌ترین اولویت های مجمع نمایندگان استان را تشریح کرد و گفت: رویکرد مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی همدلی، همگرایی و همفکری است. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

یوسف داودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به انتخاب خود به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: بعد از تصویب اعتبارنامه نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس، طی جلسه‌ای، نمایندگان استان با اتفاق آرا رئیس مجمع نمایندگان استان را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احمد محرم‌زاده نماینده مردم اهر و هریس نیز به عنوان نایب رئیس مجمع، سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان نیز به عنوان سخنگوی مجمع و معصومه پاشایی نماینده مردم مرند و جلفا نیز به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: پیگیری مهم ترین پروژه‌های استانی و ملی مثل راه آهن و معادن استان و پروژه‌هایی مثل بزرگراه‌ها، آزاد راه‌ها، صنایع، اشتغال و اقتصاد در اولویت‌های مجمع نمایندگان استان است.

داودی ادامه داد: در سطح ملی نیز استان آذربایجان شرقی مطالباتی دارد مثلا درباره بودجه بندی کل کشور و مواردی که برای استان ما در سطح کشور نیاز است این مطالبات پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم سراب در مجلس افزود: در جلسه آتی این مجمع، هریک از نمایندگان استان مهم ترین موارد و پروژهای حوزه انتخابیه خود را مورد بررسی و اولویت بندی  قرار داده تا این موارد دستور کار مجمع قرار گیرد و در این راستا از مسئولین استانی و کشوری مثل معاونین رئیس جمهور، وزیران دعوت کرده تا موارد فوق مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: مقرر شد برخی جلسات مجمع نمایندگان استان در تهران، برخی در مرکز استان و برخی جلسات نیز در شهرستان ها به صورت منظم برگزار شود.

واکنش قالیباف به تعریف و تمجید نامتعارف یک نماینده مجلس از اووزیر اقتصاد سه‌شنبه به جلسه علنی مجلس می‌آیدوزیر علوم انتصاب رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: رویکرد این مجمع همدلی و همگرایی و همفکری بوده  و هم نقش نظارتی در ارکان دولت در استان و کشور پیگیری خواهد کرد و هم نظرات مشورتی را ارائه خواهد داد. به مهم ترین مسائل استان ورود کرده و جایگاهی که مجمع  دارد به صورت قوی کار خود را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/115/ ز

R7887/P/S6,47/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آذربایجان شرقی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی رئیس مجمع نمایندگان استان نماینده مردم مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی برای پرداخت ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی مجتمع ستارخان اهر از محل مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع مس سونگون دستوری صادر کرد.

در این بازدید اعلام شد که مجتمع ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تاکنون ۱۴۴ میلیارد تومان برای ساخت این مجتمع هزینه شده است، با بهره برداری از این مجتمع آب شرب شهر ورزقان و ۸۸ روستای شهرستان پایدار می‌شود.

کد خبر 6082346

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • نماینده مجلس لبنان: اقدام ایران سبب تغییر مواضع غرب شد