Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجواد فیض حسینی روز یک‌شنبه در دیدار با فرماندار تکاب با بیان اینکه این سرشماری با همکاری توزیع‌کنندگان سوخت انجام می‌شود افزود: با جمع‌آوری کوپن‌های فیزیکی قدیمی، کالابرگ‌های سوخت روستائیان الکترونیکی می‌شود و  مشترکان نفت‌سوز نیز بر همین اساس و در جهت سهولت و تسریع در فرآیند الکترونیکی شدن کالابرگ‌ها سرشماری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: به‌زودی شماره‌های کالابرگ سوخت روستاییان به صورت الکترونیکی اعلام و تامین سوخت روستاییان با استفاده از کارت سوخت انجام خواهد شد که با این امر از هرگونه تخلف در روند توزیع و پخش و قاچاق سوخت جلوگیری می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب ادامه داد: الکترونیکی شدن کالابرگ سوخت تنها به مشترکان نفت‌سوز محدود نمی‌شود بلکه مصرف کنندگان نفت‌گاز (گازوئیل) و گاز مایع را نیز شامل می‌شود.

«فیض‌حسینی» با بیان اینکه هم‌اینک ۶۹ هزار مشترک مصرف‌کننده نفت سفید در روستاهای جنوب استان سکونت دارند اضافه کرد: علاوه بر این تمام خانوارهای ساکن در شهرهای جنوب استان نیز که مشترک نفت‌سوز هستند و به گاز شهری دسترسی ندارند نیز مجاز به نفت‌رسانی بوده و کالابرگ الکترونیکی به نامشان تعریف خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه نفت سفید فقط بین خانوارهای شهری که در حوزه شبکه گاز نیستند توزیع می‌شود افزود: خانوارهایی که در حوزه شبکه گاز شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و علمک گاز در کوچه و درب منازل آنان وجود دارد به طور حتما باید مشترک گازسوز شده و از گاز طبیعی استفاده کنند و جهت تامین سوخت، نفت سفید به آنان تعلق نمی‌گیرد.

فرماندار تکاب نیز در این دیدار گفت: باید تمهیداتی به‌کار گرفته شود تا روند الکترونیکی شدن کالابرگ سوخت روستاییان در این شهرستان تسریع یافته و وضعیت توزیع نفت سفید در مناطق روستایی ساماندهی گردد.

محمود زمانی افزود: در مورد تامین سوخت واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله تامین گازوئیل مرغداری‌های منطقه نیز باید تمهیداتی اندیشیده شود.

وی بیان کرد: باتوجه به اقلیم آب و هوایی تکاب، طولانی بودن فصل سرما و کوهستانی بودن منطقه و دورافتاده بودن روستاها باید در زمینه تامین و توزیع سوخت مصرفی روستاییان از جمله نفت سفید نگاه ویژه‌ای لحاظ شود.

وی اظهار داشت: افزایش سهمیه سوخت تکاب ضروری است و امیدواریم در زمینه الکترونیکی شدن کالابرگ این مسئله مورد توجه قرار گیرد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با واقع شدن در جنوب به مرکزیت شهرستان میاندوآب، دارای هشت ناحیه مرکزی در شهرهای میاندوآب، شاهیندژ، تکاب، مهاباد، بوکان، نقده، سردشت و اشنویه و ۹۱ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مشتمل بر ۳۲ جایگاه تک منظوره سوخت مایع، ۳۸ باب جایگاه ۲ منظوره سوخت مایع و گاز طبیعی فشرده شده، ۲۱ باب جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی، ۲۵۳ باب فروشندگی نفت سفید و نفت‌گاز شهری و روستایی و ۱۸ باب تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع است.

این منطقه یکی از مناطق ۳۷ گانه نفتی کشور است که وظیفه تامین و توزیع سالانه حدود یک میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی مایع و حدود ۴۰ هزار تن گاز مایع (LPG) را به عهده دارد؛ این منطقه همچنین دارای یک باب انبار نفت با ظرفیت ذخیره‌سازی ۶۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی است.

برچسب‌ها تکاب کوپن سیستم الکترونیک نفت میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب کوپن سیستم الکترونیک نفت میاندوآب تکاب کوپن سیستم الکترونیک نفت میاندوآب فرآورده های نفتی نفت سفید نفت سوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته اکرام ایتام 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مهرافروز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی گفت:یکی از ویژگی‌های بارز و مثبت طرح اکرام ایتام این است که حامیان طرح اکرام مبالغ موردنظر خود را مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

رضا مهرافروز، مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان زیادی در پهنه‌ی ایران زیبای ما زندگی می‌کنند که دست تقدیر، شرایط سختی را برایشان رقم‌زده است، خاطرنشان کرد: کودکان در طرح ایتام سرپرست خود را ازدست‌داده‌اند که نیازمند حمایت هستند، اما در طرح محسنین به دلیل ازکارافتادگی، زندانی بودن و یا بد سرپرست بودن نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی خیرین هستند که حمایت از این عزیزان می‌تواند آینده‌ای روشن را فرا روی آنها قرار دهد.

 رضا مهرافروز با اذعان اینکه طرح اکرام ایتام از نیمه دوم سال ۱۳۷۸ باهدف حمایت از کودکان و تأمین نیازمندی‌های ضروری آنان درزمینهٔ‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و... در کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز شد، خاطرنشان کرد: در هفته اکرام پایگاه‌های جذب حامی در تمامی دفاتر ۲۱ گانه کمیته امداد سراسر استان آذربایجان غربی و قریب به ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده ثبت‌نام همشهریان در طرح اکرام ایتام است.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان غربی تصریح کرد: ۱۸۲۴۱ هزار کودک نیازمند در طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند که این تعداد شامل ۶۵۳۴ هزار از فرزندان در طرح اکرام ایتام و ۱۱۷۰۷هزار از فرزندان محسنین بود و از این مجموع ۵۰ کودک فاقد حامی هستند

وی ادامه داد: ازاین‌رو در این هفته فرصت مناسبی است تا هر یک از نیکوکاران استان آذربایجان غربی با انتخاب یک یا چند کودک نیازمند حمایت مادی و معنوی خود را از کودکان معنوی خود بر عهده گیرند.

 مهرافروز تصریح کرد: مراجعه به سایت ekram.ir و یا ارسال عدد ۰۴۴ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳، مراجعه به مراکز نیکوکاری از راه‌های ثبت‌نام در این طرح است.

دیگر خبرها

  • آغاز کشت بهاره چغندرقند در آذربایجان‌غربی
  • کشت بهاره چغندرقند در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز کشت بهاره در آذربایجان غربی
  • استفاده ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • آغاز هفته اکرام ایتام 
  • فعالیت ۱۵۵ جایگاه سوخت زنجان در ایام نوروز
  • استقبال ۱۸۵هزارخانواربوشهری ازطرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند
  • پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر
  • مشکلات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کردستان