Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام شیری و حسین رسولی پرتابگران دیسک کشورمان که زمستان سال گذشته جهت اردوی آماده سازی راهی کشور بلاروس شده بودند و به علت ممنوعیت پرواز‌های خارجی به علت شیوع ویروس کرونا در پایان اردوی خود نتوانسته بودند به ایران بازگردند. با پیگیری‌های صورت گرفته امروز شیری به تنهایی به کشور بازگشت، اما رسولی قرار است ۲، ۳ هفته دیگر به ایران بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با وجود اینکه فدراسیون دو و میدانی یک ماه دیگر روادید شیری و رسولی را تمدید کرد و این ۲  پرتابگر کشورمان می‌توانستند در بلاروس بمانند، اما شیری به علت پیگیری مسائل شخصی به ایران بازگشت و رسولی در بلاروس ماندگار شد.  

به هر حال شیری و رسولی روز‌های سختی در بلاروس سپری کردند، اما فدراسیون دو و میدانی مبلغی برای آن‌ها ارسال کرد تا  مشکلات این ۲ پرتابگر رفع شود.  

بیشتر بخوانید: زمان بازگشت پرتابگران کشورمان به ایران مشخص شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی ویروس کرونا تیم ملی دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره ماندگار فارس درگذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم شرقی پیشکسوت و استاد بازنشسته شیمی دانشگاه شیراز، مهرماه ۱۳۲۸ در خانواده‌ای مذهبی در شیراز متولد شد و پدرش از روحانیون خوشنام شیراز بود. وی دبستان و دبیرستان را در شیراز گذراند و سپس در دانشگاه تبریز پذیرفته شد و پس از اخذ مدرک کارشناسی از این دانشگاه برای گذراندن تحصیلات مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا راهی انگلستان شد.

شرقی پس از اتمام تحصیلات با هدف خدمت به هموطنان خود به ایران بازگشت و ابتدا در کرمانشاه و سپس در دانشگاه شیراز مشغول خدمت شد.

‌از این چهره علمی شاخص که جزو دانشمندان پر استناد کشور است بیش از ۲۹۰ مقاله ISI و سخنرانی‌های متعددی برجای مانده است و عنوان پژوهشگر برتر و استاد نمونه کشوری و محقق برتر جهان اسلام را نیز صاحب نمود.

بالغ بر ۲۵ دانشجوی دکترا و بش از ۵۰ دانشجوی کارشناسی ارشد در محضر وی مدارج عالی علمی را کسب کرده و از او کتب فراوانی در زمینه‌های گوناگون علمی به خصوص شیمی برجای مانده و در دانشگاه دبیر هیأت ممیزی و در خارج از آن مجری پروژه‌های صنعتی گوناگونی بوده است.

پروفسور شرقی سال ۹۰ شیمیدان برجسته کشور و سال ۹۲ چهره ماندگار فارس و محقق برجسته جهان اسلام شد و نام این پژوهشگر و استاد نمونه دانشگاه شیراز و کشور که عضو انجمن علمی نیویورک، انجمن علمی شیمی آمریکا و انجمن علمی شیمی و مهندسی شیمی ایران بود از سال ۲۰۰۲ در فهرست دانشمندان جهان در نمایه مؤسسه اطلاعات علمی (ISI) قرار گرفت.

سرانجام این چهره شاخص بین‌المللی علم شیمی و پژوهشگر برجسته جهان اسلام که به گفته همراهان و دوستان وی هیچگاه لبخند از لبانش محو نمی‌شد دیروز جمعه ۲۵ فروردین در سن ۷۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع و خاکسپاری این چهره شاخص علمی شیراز و کشور از ساعت ۹ صبح فردا یکشنبه در مسجد دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

کد خبر 6076638

دیگر خبرها

  • بازگشت مهرزاد به اردوی والیبال نشسته
  • بازگشت بلند قامت‌ترین مرد ایران به اردوی والیبال نشسته
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • دعوت از ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور
  • ۱۴ پومسه‌رو به اردوی تیم ملی راه یافتند
  • پیام تبریک مدیر عامل پست بانک ایران دکتر بهزاد شیری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی
  • دو تعویض پائز در تهران/ بازگشت توخته به تیم ملی والیبال
  • دو تعویضه پائز در تهران/ بازگشت توخته به تیم ملی والیبال
  • لوکاشنکو: حملات اوکراین با پاسخ سخت روبرو می‌شود
  • چهره ماندگار فارس درگذشت