Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@13:00:26 GMT

حضور کاروان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در دزفول

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۵۶۳۷

حضور کاروان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در دزفول

کاروان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در دزفول، برای توزیع بسته‌های بهداشتی و انجام تست کرونا به این شهرستان اعزام شد.

مهدی دولت آبادی مسئول کاروان سلامت بنیاد احسان ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول، اظهارکرد: کاروان سلامت بنیاد فرمان حضرت امام (ره) با حضور در شهرستان دزفول، 15 هزار بسته بهداشتی و 150 هزار ماسک بین مناطق محروم این شهرستان توزیع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در پی وضعیت قرمز کرونا در شهرستان دزفول، کاروان سلامت بنیاد احسان ستاد اجرائی حضرت فرمان امام (ره) به دستور محمد مخبردزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تمامی امکانات جهت خدمت‌رسانی برای مردم استان خوزستان و شهرستان دزفول اعزام کردند.

دولت آبادی گفت: 15 هزار بسته بهداشتی که شامل ژله ضدعفونی‌کننده دست، ضدعفونی سطوح و 10 ماسک است، که در مجموع 150 هزار ماسک در مناطق محروم شهرستان دزفول توزیع می‌شود.

دولت آبادی با بیان اینکه کاروان سلامت احسان شامل سه دستگاه کلینیک سیار درمانگاهی است، تصریح‌کرد: از دیگر خدمات کاروان سلامت بنیاد احسان ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ع) ویزیت و غربالگری بیماران کرونایی و نمونه‌گیری تست پی سی آر کرونا برای تشخیص افراد مبتلا به این ویروس است.

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت دزفول امام فرمان کاروان سلامت بنیاد فرمان حضرت امام شهرستان دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان