Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@20:15:35 GMT

مقصد پیرلوی جدید ایتالیا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۵۶۸۱

مقصد پیرلوی جدید ایتالیا مشخص شد

به نظر می‌رسد اینتر مقصد بعدی ساندرو تونالی، ستاره جوان برشا خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تونالی در فصل جاری عملکرد فوق العاده ای در ترکیب برشا ارائه داده است و به همین دلیل او را آندره پیرلوی جدید فوتبال ایتالیا لقب داده اند. همین عملکرد باعث ابراز علاقه تیم هایی چون بارسلونا، یونایتد و یوونتوس به خرید این ستاره 20 ساله شده، اما گاتزتا دلااسپورت مدعی شد اینتر از بالاترین شانس برای خرید او برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات بین اینتر و برشا برای انتقال ساندرو تونالی آغاز شده و اگرچه تا پیش از شیوع ویروس کرونا برشا حدود 50 میلیون یورو برای فروس تونالی درخواست کرده بود، اما حالا و با مشکلات مالی فعلی احتمال حاضر به تخفیف دادن و فروش او با 40 میلیون نیز می شود. تونالی در 23 بازی خود در سری آ در این فصل 5 پاس گل ارسال کرده و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

اینتز قصد دارد یک خط میانی ایتالیایی برای فصل بعد تشکیل دهد و تونالی می تواند در کنار بازیکنان جوانی چون نیکو بارلا و استفانو سنسی به میدان برود. پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر رابطه خوبی با سران برشا دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تونالی در بازار نقل و انتقالات تابستانی راهی اینتر خواهد شد. این بازیکن احتمالا دستمزدی معادل سالانه 2.5 میلیون یورو در تیم جدیدش دریافت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تونالی فوتبال برشا یوونتوس اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکبات مازندران در سبد صادراتی ۱۶ کشور جهان

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ناظر گمرکات مازندران با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات مرکبات استان، گفت: از آغاز فصل برداشت مرکبات در استان حجم صادرات این محصول از طریق گمرکات نوشهر، امیرآباد، آمل وساری بیش از ۷۸ هزارو ۲۸۵ تن بوده که  نسبت به مدت مشابه رشد وزنی چشمگیری داشته است.

جمشیدی ، ارزش مرکبات صادر شده از گمرکات استان را بیش از ۲۸ میلیون و ۴۵۹ هزار دلار بیان و خاطرنشان کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ ، بیش از ۱۰۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۱۶ کشور جهان مقصد مرکبات صادراتی مازندران بودند، روسیه، آذربایجان، ازبکستان، گرجستان، قزاقستان از عمده‌ترین کشور‌های مقصد صادر شده از گمرکات مازندران نام برد.

ناظر گمرکات مازندران با اشاره به کسب رتبه نخست گمرکات مازندران در صادرات مرکبات، افزود: ۵۰ گمرک کشور در صادرات مرکبات فعال هستند.

جمشیدی گفت: میزان صادرات مرکبات طی سال ۱۴۰۱ به میزان ۵ هزارتن و به ارزش یک میلیون و ۷۹۴ هزار دلار بود.

 

دیگر خبرها

  • یک شرکت آمریکایی نیز پرواز‌های خود را به اراضی اشغالی لغو کرد
  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • یک شرکت آمریکایی نیز پروازهای خود را به اراضی اشغالی لغو کرد
  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • مرکبات مازندران در سبد صادراتی ۱۶ کشور جهان
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته