Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@08:52:02 GMT

شگفتی‌ساز بوندسلیگا به رده سوم آمد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۵۸۰۳

شگفتی‌ساز بوندسلیگا به رده سوم آمد

به گزارش افکارنیوز،

در ادامه هفته بیست و نهم رقابت‌های بوندس لیگا ، تیم فوتبال بوروسیا مونشن گلادباخ میزبان یونیون برلین بود و با نتیجه 4-1 موفق شد مهمان خود را شکست دهد.

اخبار ورزشی- در این بازی نئوهاس در دقیقه 17، تورام در دقایق 41 و 59 و پله‌آ در دقیقه 81 برای گلادباخ گل زدند و تک گل یونیون برلین توسط اندرسون در دقیقه 50 زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلادباخ با این برد 56 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به بایرلورکوزن به رده سوم صعود کرد.

یونیون برلین هم با 31 امتیاز در رده سیزدهم است.

 

254

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بوندس لیگا برلین بوندس لیگا بایرلورکوزن بوروسیا مونشن گلادباخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، دست پیدا کردیم.

او با انتقاد از کف‌پوش سالن بانکوک آرنا عنوان کرد: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم؛ توپ و کفش بازیکن روی این زمین‌گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریت‌شان را انجام دادند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، اظهار کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست؛ چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

او تاکید کرد: من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخرین تحولات اوکراین| تصمیم برلین برای عدم ارسال موشک‌های تاروس به کی‌یف تغییر نکرده است
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه