Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@19:40:16 GMT

۵ شهر جنوبی در وضعیت قرمز کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۵۸۵۶

۵ شهر جنوبی در وضعیت قرمز کرونایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: استان سیستان و بلوچستان بعد از خوزستان دومین استان با تعداد بیشترین شهرهای وضعیت قرمز است.

وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان یک استان

وی اضافه کرد: وضعیت قرمز به مرحله‌ای گفته می‌شود که بیماری به سمت مرحله همه‌گیری رفته و شهروندان فقط بنا بر ضرورت و صرفاً برای کارهای ضروری و تهیه مایحتاج اولیه زندگی از خانه خارج شوند و تخت‌های بیمارستانی نیز دیگر ظرفیت پذیرش ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگر اظهار داشت: با عدم رعایت پروتکل‌های اعلامی از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، روزانه تعداد مبتلایان و جان‌باختگان در شهرستان‌های ذکر شده در حال افزایش است. 

‌وی خاطرنشان کرد: با وجود ایجاد محدودیت فعالیت صنوف پرخطر و پرریسک متاسفانه شاهد ازدحام جمعیت بدون رعایت بهداشت حفاطت فردی و ماسک در سطح شهر و صنوف خدماتی هستیم که عامل مهمی در شیوع کروناست.

دادگر گفت: یکی از دلایل افزایش آمار بیماران ناقلین بدون علامت هستند که شناسایی ناقلین بدون علامت توسط همکاران بهداشتی در حال انجام است.

کد خبر 516809 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان كرونا در ايران وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار جامعه سالم را ارزشمند عنوان کرد و گفت: هر فرد نسبت به سلامت جسمی و روحی اش مسئول است بنابراین در این خصوص مشارکت جمعی نیاز است تا جامعه سالم بیش از پیش ایجاد شود.

طالبی افزود: ارائه توصیه‌های پزشکی و بهداشتی در جامعه ضروری است و آگاهی مردم از آن در کاهش بیماری‌ها موثر است.

موسوی میرزایی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم گفت: کارشناسان حوزه بهداشت و درمان برای ارتقا سلامت جامعه، هدف پیشگیری از بیماری را در دستور کار دارد و در این زمینه پیشرو است.

دیگر خبرها

  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد