Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان با گسترش تظاهرات ضد نژادپرستی در سراسر ایالات متحده آمریکا در اعتراض به قتل بی‌رحمانه جورج فلوید، شهروند ۴۶ ساله سیاه‌پوست در شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا به دست پلیس این کشور، به خشونت ماموران امنیتی در برخورد با معترضان کشیده شده است.

بنا بر آخرین گزارش‌ها در ۴ روز گذشته، تاکنون بیش از ۱۵۰۰ نفر بازداشت، صد‌ها نفر زخمی و ۸ نفر نیز در این تظاهرات کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات ترامپ در روز‌های اخیر با انتقادات بسیاری همراه شده و بسیاری او را به تهییج خشونت علیه معترضان و تهدید آن‌ها متهم می‌کنند. شهردار آتلانتا، که شهر او نیز درگیر اعتراضات و ناآرامی‌ها است، در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت ترامپ با اظهارات و توئیت‌هایش آتش اعتراضات را شعله‌ورتر می‌کند و از او خواست تا سکوت اختیار کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تظاهرات در آمریکا ایالات متحده آمریکا جورج فلوید سیاه پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات سراسری حمایت از غزه در جهان

 

 

 

 

تاکید تظاهرکنندگان مصری بر بزدلی مسئولان کشور‌های عربی
کانال تلگرامی شبکه خبری قدس تصاویری از تجمع تظاهرکنندگان مصری مقابل سندیکای خبرنگاران مصر برای مطالبه اتخاذ اقدامات فوری برای توقف کشتار جمعی در نوار غزه منتشر کرد. تجمع کنندگان شعار سردادند: "ای سران ما‌ای بزدلان.. صهیونیست‌ها دشمنان ما هستند"

 

تظاهرات شماری از دانش آموزان در ایالت ورمونت آمریکا علیه رژیم صهیونیستی
کانال تلگرامی الرساله تصاویری از تظاهرات شماری از دانش آموزان در ایالت ورمونت آمریکا برای مطالبه توقف کشتار جمعی در نوار غزه منتشر کرد.


تصاویر جالب از تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی
شبکه خبری قدس تصاویری جالب از تظاهرات گسترده مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی در امان برای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از جنایت‌های رژیم اشغالگر در نوار غزه پخش کرد.




تصاویری از تظاهرات شبانه در الدار البیضاء مغرب علیه رژیم صهیونیستی
شبکه فلسطین الیوم تصاویری از تظاهرات شبانه مردم مغرب در الدار البیضاء در محکومیت جنگ مستمر علیه نوار غزه منتشر کرد.






حمایت مردم تونس از ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام
کانال تلگرامی شبکه خبری قدس تصاویری از تظاهرات مردم تونس در صفاقس منتشر کرد که شعار سرمی دادند "ابوعبیده به تو لبیک گفتیم.. مردم تونس همه با تو هستند. "

 

 

دیگر خبرها

  • فریاد معترضان به نسل‌کشی غزه در میانه رویداد انتخاباتی دموکرات‌ها
  • تجاوز به زنان، جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه
  • تظاهرات مردم اردن برای چهارمین روز متوالی ادامه دارد
  • ادامه تظاهرات سراسری حمایت از غزه در جهان
  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • حامیان فلسطین سخنرانی بایدن را قطع کردند
  • سخنرانی بایدن از سوی معترضان حامی فلسطین مختل شد
  • تظاهرات دوباره صهیونیست‌ها در تل‌آویو/ برخی بازداشت شدند
  • تظاهرات گسترده مردم مصر برای توقف جنگ علیه غزه
  • ببینید | بررسی ۷۵ سال خشونت جنسی اسرائیل علیه زنان فلسطینی!