Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@14:04:11 GMT

طرح ناظر نیروی انتظامی حفاظت از مرزهای عقیدتی است

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۶۰۷۳

طرح ناظر نیروی انتظامی حفاظت از مرزهای عقیدتی است

آیت‌الله فلاحتی دشمن تمام امکانات خود را برای ویرانگری مرزهای عقیدتی جامعه اسلامی به کار گرفته است، گفت: اجرای طرح ناظر نیروی انتظامی در راستای حفاظت از مرزهای عقیدتی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» امروز (یکشنبه، ۱۱ خرداد) در دیدار جانشین فرمانده و معاونان ناجا که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در گیلان برگزار شد با اشاره به برگزاری جلسه تصمیم‌گیری طرح های تابستانی و دریا در استان‌های شمالی، اظهار کرد: انشاالله تصمیم‌های خوبی در طرح‌های تابستانی و سواحل دریا داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه عمل به وظیفه در نظام دینی را مهم عنوان کرد و افزود: نظامیان در ایران اسلامی ذوب شده در دین، مردم و ولایت هستند و از جایگاه ویژه ای در اجتماع برخوردارند.

 

وی با بیان اینکه به قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنیم، تصریح کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت داخلی، مرزهای جغرافیایی و همچنین مرزهای عقیدتی جامعه است.

 

آیت‌الله فلاحتی، اجرای طرح ناظر توسط نیروی انتظامی را در راستای حفاظت از مرزهای عقیدتی دانست و بیان کرد: دشمن تمام امکانات خود را برای ویرانگری مرزهای عقیدتی جامعه اسلامی به کار گرفته است.

 

امام جمعه رشت به مهم بودن ظرفیت منابع انسانی در ایران اسلامی برای دشمن اشاره کرد و گفت: مردم، قوای مسلح و مسئولان ما به هم گره خورده‌اند و بر سر مسائل دینی و اخلاقی وحدت دارند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال استحاله فرهنگی جوامع مختلف است، خاطرنشان کرد: امروز بار بزرگ حمایت از کیان نظام اسلامی به دوش همه است و رهبر معظم انقلاب ستون این خیمه محسوب می شود.

 

آیت‌الله فلاحتی، حمایت از کیان اسلامی را مسیر و مقصد تمام مسئولان ذکر کرد و یادآور شد: خودصیانتی، خودباوری و انتقال تجربه به نسل آینده باید مد نظر مسئولان باشد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن تمام امکانات نظامی، اقتصادی و … خود را در جنگ ترکیبی بسیج کرده تا مردم را نسبت به جامعه اسلامی بدبین کند، اظهار کرد: نیروهای جوان پرورش یافته در نظام اسلامی از جمهوری اسلامی دفاع می کنند و این امر در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری تحقق پیدا کرده است.

 

وی قوای مسلح به ویژه نیروی انتظامی را دارای سخن در عرصه سیاست دانست و افزود: نظامیان ما سیاست باز نیستند و خدا را شاکریم انسان های دارای فهم از ولایت دفاع می کنند.

 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه نظامیان در نظام جمهوری اسلامی گنجینه ای برای نسل امروز هستند، بیان کرد: انتقال تجربه دوران دفاع مقدس به نسل های آینده مهم است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان بر انسان سازی در مجموعه نیروی انتظامی تاکید کرد و یادآور شد: سالانه هزاران جوان در نیروهای مسلح خدمت می‌کنند و ساختن آنها ارزشمند است.

 

وی با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از نیروی انتظامی اظهار رضایت کردند و این افتخار با هیچ چیز دیگر قابل جایگزینی نیست.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان نیروی انتظامی نماینده ولی فقیه در گیلان آیت الله فلاحتی مرزهای عقیدتی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم کوبید

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله هاشم نیازی در پی حمله موشکی و پهبادی سپاه به رژیم اشغالگر قدس پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَی الْبَاطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ وَلَکُمُ الْوَیْلُ مِمَّا تَصِفُونَ ﴿انبیا/۱۸﴾ بلکه ما حق را بر سر باطل می‌کوبیم تا آن‌را هلاک سازد و به‌این‌ترتیب باطل محو و نابود می‌شود، اما وای بر شما از توصیفی که می‌کنید.

امروز قدرت یداللهی سپاه اسلام، خود را نشان داد و دشمن صهیونیستی و ظالم و کودک کش را در هم کوبید.

درود بر رزمندگان و پاسداران دلاور ایران اسلامی.

سلام خدا بر کسانی باد که برای این مرزوبوم عزت‌آفرینی کردند و هیمنه پوشالی دشمن را در هم کوبیدند.

اینجانب لازم می‌دانم ضمن تبریک به رهبر حکیم و مقتدر و امت حزب‌الله و همیشه در صحنه ایران و بخصوص هم استانی‌های عزیز و گران‌قدر، مراتب قدردانی و تشکر خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام بدارم.

بی‌شک این حرکت بزرگ امیدی در دل مستضعفان جهان خصوصاً مردم ستمدیده فلسطین و غزه ایجاد کرده.

ما همیشه حامی مظلوم خواهیم ماند تا زمانی که حکومت ظالمان توسط منجی عالم بشریت حضرت حجت بن الحسن عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، برچیده شود و جهان پر از عدل و داد شود.

کد خبر 6079608

دیگر خبرها

  • فرمانده حفاظت از مراکز هسته‌ای: درصورت تهدید دشمن، تجدیدنظر در سیاست‌های هسته‌ای محتمل است
  • سپاه حفاظت هسته‌ای: درصورت تهدید دشمن، ممکن است در دکترین هسته ای کشور تجدید نظر کنیم
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • دشمن ذلت را در عملیات «وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • دشمن ذلت را در عملیات«وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم کوبید
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند