Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال با یکی از مجموعه‌های ورزشی مدرن و حرفه‌ای بدنسازی قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزراش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت باشگاه استقلال، در راستای افزایش و بهبود سطح امکانات تمرینی تیم فوتبال استقلال تهران، عصر امروز تفاهم نامه‌ای بین احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال و محمود صفی و اکبر رضایی مدیران مجموعه ورزشی سام فیت منعقد شد تا از این پس تمرینات بدنسازی آبی پوشان در ادامه فصل در این مجموعه بسیار حرفه‌ای و مجهز برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه سام فیت یکی از مجهز ترین و لوکس ترین مجموعه های تهران است که مدیریت مجموعه سام فیت به صورت افتخاری، این مجموعه را در اختیار احمد سعادت مند و باشگاه استقلال قرار داد.

گفتنی است باشگاه فوق مجهزسام فیت دارای به روز ترین دستگاه های بدنسازی جهان و همچنین دارای لاین کامل کراس فیت، تمرینات هوازی، زمین چمن مصنوعی و همچنین مجموعه آبی، سونا، جکوزی، اتاق‌های ماساژ و پزشک متخصص  و امکاناتی از قبیل بیلیارد، تنیس روی میز، ایرهاکی، فوتبال دستی و دارت است.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی باشگاه استقلال احمد سعادتمند باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در اختیار داشتن سالنی مجهز و استاندارد به منظور برگزاری مسابقات و اردو‌های باشگاهی و ملی یکی از نیاز‌های شمشیربازی استان تهران و هیات شمشیربازی این استان بود.    به همین منظور فدراسیون شمشیربازی رایزنی‌هایی را با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران داشت تا سالنی را در اختیار هیات شمشیربازی استان قرار بگیرد.    با پیگیری‌های انجام شده در این زمینه و مساعدت و همراهی ویژه علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران در اختیار هیات شمشیربازی استان تهران قرار گرفت تا این هیات برای نخستین بار صاحب سالن اختصاصی شود.   واگذاری رسمی مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران به شمشیربازی استان تهران با حضور علیرضا پورسلمان و محسن وحدانی رییس و دبیر فدراسیون انجام شد.   پورسلمان ضمن قدردانی از توجه و عنایت ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به شمشیربازی استان تهران و مرتفع کردن نیاز استان از حیث سالن، ابراز امیدواری کرد که با در اختیار گرفتن مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران از این پس شاهد گسترش فعالیت‌های این رشته در سطح استان باشد.

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در گهرو
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • ورزشی‌های بیست و هفتم فروردین ماه در استان سمنان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • ورزشی‌های بیست و ششم فروردین ماه در استان سمنان
  • افتتاح مجموعه ورزشی مرحوم مهجوری در قم
  • همکاری‌ های مشترک کتابخانه های عمومی و تبلیغات اسلامی گیلان