Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@10:40:39 GMT

افشاگر ماجرای قتل «جورج فلوید» تهدید شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۶۲۲۴

به گزراش مهر، «دارنلا فریزیر» (Darnella Frazier) دختر نوجوانی که تصاویر شکنجه منجر به مرگ جورج فلوید بدست پلیس آمریکا در شهر مینیاپولیس را با دوربین ضبط و سپس منتشر کرده است، از دریافت پیام‌های تهدید آمیز خبر داده است.

انتشار تصاویر خفه شدن این شهروند سیاه پوست در زیر زانوی یک پلیس سفیدپوست موجب به راه افتادن اعتراضات گسترده ضد نژادپرستی در آمریکا شده بطوریکه صبح امروز یکشنبه اعلام شد به موجب این اعتراض‌ها در ۲۵ شهر آمریکا حکومت نظامی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوجوان ۱۷ ساله در فیسبوک اعلام کرده که از زمان انتشار این تصاویر پیام‌های متعددی را بصورت آنلاین دریافت کرده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره تهدید حمله به مراکز هسته‌ای در خاورمیانه

معاون وزیر خارجه روسیه با تاکید بر اینکه تهدید حمله به تاسیسات هسته‌ای در خاورمیانه اقدامی بسیار خطرناک است، گفت: اگر آمریکا موشک‌های میان‌برد خود را در جایی مستقر کند، مسکو از تعلیق توافقنامه ممنوعیت استقرار این نوع موشک‌های صرف‌نظر خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد که تهدید به حمله به تاسیسات هسته‌ای در منطقه خاورمیانه منجر به کاهش آستانه مجاز در این زمینه می‌شود. به گفته وی، حمایت طولانی مدت ایالات متحده اسرائیل را به اتخاذ مواضع «بیش از حد سخت گیرانه» در قبال ایران و سایر کشورها سوق داده است.

معاون وزیر امور خارجه افزود: ضمن اینکه، اخیراً روندی دوباره شروع به ظهور کرده است که از تأسیسات هسته‌ای و فعالیت‌های هسته‌ای به‌عنوان «یک ابزار، اگر نه برای رویارویی مستقیم نظامی، بلکه برای جنگ اطلاعاتی روانی» استفاده می‌شود. این راهی بسیار خطرناک است زیرا در واقع منجر به پایین آمدن آستانه قابل قبول در این زمینه خواهد شد.

ریابکوف یادآور شد که، بحث احتمال حمله اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران و  البته حملات روزانه نیروهای اوکراینی به نیروگاه اتمی زاپاروژیه نشان می‌دهد که در کشورهایی که خود را پشت سر آمریکا پنهان می‌کنند، سهل انگاری امنیتی، نظامی و سیاسی در حال شکوفایی است. و این وضعیت باید پایان یابد.

روز گذشته، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ‌های بین المللی در وین، گفته بود که آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) تصمیم گرفته تا به طور موقت کارشناسان خود را از تاسیسات هسته‌ای ایران به دلیل اوضاع متشنج در منطقه خاورمیانه خارج کند. 

شرط روسیه برای صرف‌نظر کردن از تعلیق ممنوعیت استقرار موشک‌های میان‌برد و کوتاه‌تر   

معاون وزیر امور خارجه روسیه همچنین به خبرنگاران گفت که اگر آمریکا چنین موشک‌های میان‌برد و کوتاه‌تر  را در هر نقطه از جهان مستقر کند، طرف روسی از تعلیق توافقنامه مربوط به استقرار موشک‌های میان‌برد و کوتاه‌تر (پیمان INF ) در خاک خود صرف نظر می‌کند.

سرگئی ریابکوف، این موضوع را در رابطه با آغاز رزمایش سالاکنیب-24 (Salaknib 24) با حضور نظامیان آمریکایی و فیلیپینی در شمال فیلیپین در حال برگزاری است، مطرح کرد. در طول این مانورها، ایالات متحده برای اولین بار یک سامانه موشکی میان برد MRC از کلاس  (Mid-Range Capability) را مستقر کرد.

این دیپلمات بلندپایه روس افزود: «ما بیش از یک بار گفته‌ایم که ظهور تسلیحات میان‌برد و کوتاه‌تر آمریکایی در هر منطقه‌ای از جهان به معنای کنار گذاشتن تعلیق توافقنامه مربوط به این تسلیحات توسط روسیه خواهد بود». وی یادآور شد که هر تصمیمی در مورد سرنوشت تعلیق مشارکت روسیه در  پیمان INF توسط ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اتخاذ می شود. 

ریابکوف ادامه داد: بر این اساس، هر تصمیمی در این زمینه در بالاترین سطح ما اتخاذ می‌شود، اما آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که دوره ثبات نسبی در این زمینه برای آنها به پایان خواهد رسید، اما ظاهراً آنها مسیر دیگری را در پیش گرفته‌اند.

در این رابطه، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن  نیز بامداد امروز اعلام کرد که ایالات متحده سلاح‌های بی‌ثبات‌کننده‌ای  که قبلاً بر اساس توافقنامه مربوط به عدم استقرار نیروهای هسته‌ای میان‌برد ممنوع شده بود، را برای استقرار در منطقه آسیا و اقیانوسیه از سایه بیرون آورده است.

آنتونوف گفت: «نمایش علنی پنتاگون از توانایی‌های خود برای استقرار سریع تسلیحات موشکی که قبلاً بر اساس پیمان INF ممنوع شده بود در منطقه آسیا و اقیانوسیه نگرانی عمیقی را ایجاد می‌کند. در اصل، آمریکایی‌ها یک کلاس کامل از سلاح‌های بی‌ثبات‌کننده خود ا از سایه بیرون آورده اند تا برتری نظامی خود را بر دشمنان خود نشان دهند.»

سفیر روسیه چنین اقداماتی را ضربه‌ای قدرتمند به ثبات استراتژیک خواند و افزود: «استقرار موشک‌های میان‌برد پنتاگون یک «روز سیاه» برای امنیت بین‌المللی محسوب می‌شود.»

امکان از سرگیری مذاکرات روسیه و آمریکا در زمینه ثبات راهبردیتحولات اوکراین|روسیه و آمریکا در آستانه درگیری نظامیریابکوف: آمریکا بدون بودجه یا با بودجه به اوکراین کمک خواهد داد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • هشدار درباره تهدید حمله به مراکز هسته‌ای در خاورمیانه
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • حماس به تعلیق مذاکرات آتش‌ بس تهدید کرد
  • نگاه به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت و تهدید است
  • ایران در حمله به اسرائیل از حق قانونی دفاع از خود استفاده کرد
  • جورج فریدمن، استراتژیست آمریکایی مطرح کرد: پاسخ نظامی ایران به اسرائیل و استراتژی ایالات متحده
  • پای این بازیکن استقلال به ماجرای دعوا نکونام و خطیر باز شد
  • پیام راک به سث رالینز و کودی رودز؛ از تبریک تا تهدید/ اخبار WWE