Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بیمارستان‌ها تنها با ظرفیت کنونی خود قادر به ارایه خدمات هستند. از مردم خواستاریم نکات بهداشتی رعایت کرده و برای رفتن به سازمان‌ها و ادارات حتما از ماسک و سپس مواد گندزدا استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بیماران کرونایی به ۲ دسته سرپایی و بستری تقسیم می‌شوند که بیشتر آنان نیز بدون علایم و سرپایی هستند که به قرنطینه خانگی می‌روند. ضمن آنکه تعداد این دسته از بیماران از ۲۴ اردیبهشت شیب ملایمی را تجربه کرده و طی ۲ هفته پیش تقریبا ثابت بوده است.

ابول نژادیان بیان کرد: کادر پزشکی و پرستاری در حال ارایه خدمات هستند و در بخش‌های عادی و مراقبتی با مشکلی مواجه نیستیم. لازم به ذکر است که میزان تست کرونا در خوزستان افزایش یافته و تلاش می‌شود به ۳ هزار در روز برسد همچنین ۲ آزمایشگاه دیگر در شهرستان‌ها به بهره برداری برسد.

تعداد مبتلایان به کرونا در خوزستان طی هفته های اخیر با رشد سریعی روبرو شده به طوری که به گفته مسئولان وزارت بهداشت یک چهارم دچار شدگان کرونا در کشور خوزستانی هستند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا اخبار سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند

نهادهای دولتی غزه با اشاره به جنایات هولناک صهیونیست‌ها در بیمارستان ناصر از جمله تکه تکه کردن اجساد فلسطینیان و ریختن آنها در کیسه زباله و سرقت اعضای بدنشان اعلام کردند، شواهد نشان می‌دهد اشغالگران شماری از غیرنظامیان را زنده به گور کرده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم با گذشت چند روز از کشف گورهای دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه در پی عقب نشینی نظامیان صهیونیست و در حالی که همچنان تلاش‌ها برای کشف سایر اجساد باقی مانده در این گورها ادامه دارد، دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه امروز اعلام کرد که نیروهای اشغالگر اجساد شهدای فلسطینی را در بیمارستان ناصر قبل از دفن آنها در گور دسته‌جمعی تکه تکه کرده و در کیسه‌های پلاستیکی ریخته بودند تا تجزیه آنها سریعتر انجام شود و پیدا کردن آنها ممکن نباشد.

از طرف دیگر اداره دفاع مدنی نوار غزه اعلام کرد که ما خواستار تشکیل کمیته تحقیقات بین المللی درباره جنایت وحشتناک ارتش رژیم صهیونیستی با حفر گورهای دسته جمعی و پنهان کردن اجساد تکه تکه شده شهدای فلسطینی در این گورها هستیم.

دفاع مدنی غزه تاکید کرد که با بررسی اجساد موارد زیادی از آثار شکنجه روی آنها دیده شد و شواهد نشان می‌دهد که این شهدای فلسطینی توسط ارتش رژیم اشغالگر به شکل وحشیانه‌ای اعدام میدانی شده‌اند.

دفاع مدنی غزه همچنین گزارش داد که با بررسی اجساد متوجه شدیم نیروهای اشغالگر اعضای بدن این شهدا را قبل از دفن آنها در گورهای دسته‌جمعی سرقت کرده‌اند. همچنین موارد زیادی از اعدام میدانی بیماران و تیم های پزشکی در مجتمع پزشکی ناصر توسط ارتش اشغالگر وجود دارد.

در بیانیه دفاع مدنی غزه آمده است که همچنین شماری از این اجساد متعلق به کودکان هستند که توسط ارتش صهیونیستی در گورهای دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر دفن شده‌اند. ما از سازمان ملل می‌خواهیم کمیته‌ای بین المللی جهت بررسی جنایت های رژیم صهیونیستی در اعدام میدانی غیرنظامیان و سایر جنایات وحشیانه این رژیم در مجتمع پزشکی ناصر تشکیل دهد.

جزئیات هولناک از جنایات اشغالگران در گورهای دسته‌جمعی غزهگورهای جمعی و اجساد خاکستر شده در غزه؛ نماد توحش صهیونیسمواکنش حماس به کشف گور جمعی در خان‌یونس

در این بیانیه آمده است که تاکنون حدود 392 جسد در گورهای دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر کشف شده که 58 درصد آنها قابل شناسایی نیست. همچنین دلیل حضور اجساد کودکان در گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر را هنوز نمی‌دانیم و آثار شکنجه روی اجساد چند تن از این شهدا وجود دارد.

دفاع مدنی غزه اعلام کرد که بررسی‌ها نشان می‌دهد اشغالگران دست کم 20 نفر را در مجتمع پزشکی ناصر زنده به گور کرده‌اند.

پیشتر سازمان دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه اعلام کرد که تیم‌های آن در بررسی اجساد قربانیانی که در گورهای دسته جمعی دفن شده بودند متوجه شدند بسیاری از آنها هنگام مرگ دستبند به دست داشته‌اند و همچنین شواهد نشان می‌دهد که بسیاری از این افرادی که قربانی شدند مجروح و بیمار بوده‌اند. علاوه بر آن اجسادی کشف شده که بدن آنها کاملا تجزیه و برخی از اجساد نیز تکه تکه شده بودند و این اجساد متعلق به غیرنظامیانی است که زیر بولدوزرهای ارتش اسرائیل له شده‌اند و صحنه‌هایی که دیده می‌شود بسیار وحشتناک است.

این سازمان حقوق بشری نبش قبر اجساد برخی از غیرنظامیان فلسطینی را مستند و اعلام کرد که شمار زیادی از این افراد بیمار بوده‌اند؛ بطوری که آتل‌ها و سوندهای ادرار هنوز هنگام دفن به آنها وصل بود. اکثر اجساد کشف شده شروع به تجزیه شدن کرده‌اند و بعد از اینکه نیروهای اسرائیلی در ماه ‌گذشته مانع از رسیدن تیم‌های مربوطه به این اجساد شدند پیکر بسیاری از آنها توسط حیوانات از جمله سگها پاره پاره شده است.

این در حالی است که دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه از مفقود شدن هزاران نفر بعد از عقب نشینی نظامیان صهیونیست از برخی مناطق نوار غزه خبر داده و اعلام کرد که اطلاعی از سرنوشت این مفقود شدگان در دست نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • صهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • واکنش آمریکا به کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه 
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است