Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@19:14:22 GMT

متهم، قتل پسر همسایه را گردن نگرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۶۲۸۷

متهم، قتل پسر همسایه را گردن نگرفت

به‌گزارش رکنا، اوایل فروردین سال 97 پسر جوانی به طرز مرموزی در خانه‌اش واقع در پیشوای ورامین جان باخت. معاینات پزشکی قانونی نشان می‌داد وی به علت ایراد ضربه به سرش و خونریزی مغزی جان باخته است.

با شکایت خانواده این پسر تحقیقات جنایی آغاز شد و مأموران در بررسی تلفن همراه این پسر پیامکی را مشاهده کردند که از سوی شخصی به‌نام مهرداد ارسال شده و نوشته بود «من را ببخش عصبانی بودم و نفهمیدم چه کار می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» بدین ترتیب مأموران در ادامه بررسی‌ها دریافتند مهرداد از هم محلی‌های این پسر بوده است بنابراین به سراغ وی رفتند.

وی که منکر قتل بود گفت: من آن شب با حمید درگیری لفظی پیدا کردم اما قتل کار من نیست. با این حال این پسر بازداشت شد و سرانجام صبح دیروز وی در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

در حالی که خانواده مقتول برای وی درخواست قصاص داشتند متهم گفت: شب حادثه من و برادرم خانه دوستمان میهمان بودیم آخر شب که بیرون آمدیم در خیابان راه می‌رفتیم که ناگهان حمید با خودرواش با سرعت زیاد به من نزدیک شد و بعد هم جلوی پای ما ترمز کرد.

من به او اعتراض کردم و ناراحت بودم اما متوجه شدم حمید مست بود او از خودرو پیاده شد و شروع به فحاشی کرد در همین موقع برادرم وساطت کرد و دعوا پایان یافت.

من و حمید هیچ درگیری فیزیکی نداشتیم. وقتی هم او رفت برادرم گفت ما همسایه هستیم نباید این رفتار را می‌کردی که من پشیمان شدم و برای او پیام عذرخواهی فرستادم.

من هیچ دخالت و اطلاعی از مرگ حمید نداشتم. بدین ترتیب قضات شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران برای تصمیم‌گیری در این پرونده و صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان پزشکی جنایی حادثه اخبار حوادث ایران مرگ بازداشت قتل پسر همسایه پای میز محاکمه رومینا اشرفی قتل دختر اخبار گیلان فیلم بهمن خاوری رومینا اشرفی و بهمن خاوری پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران

به گزارش همشهری آنلاین «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در روزهای نخستین زمستان گذشته و در نشست خبری مشترک با «آرارات میرزویان» همتای ارمنستانی خود در ایروان گفته بود: «ارمنستان کشور دوست و همسایه خوب ماست. در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان موافقت تهران را برای افتتاح سرکنسولگری جمهوری ارمنستان در شهر تبریز اعلام کردیم و امیدواریم در هفته‌های آغازین سال جدید میلادی با حضور وزیر خارجه ارمنستان شاهد افتتاح رسمی این سرکنسولگری در تبریز باشیم».

در سال ۲۰۲۲ و در دیدار «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان و «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران نیز ۲ طرف درباره ارتقای سطح همکاری‌های تجاری بین ۲ کشور و همچنین این موضوع که افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز می‌تواند بر ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی تاثیر مثبتی داشته باشد، به توافق رسیدند.

رسانه‌های ارمنستان نوشته‌اند که در اکتبر سال ۲۰۲۲ سرکنسولگری ایران در قاپان ارمنستان افتتاح شد و افتتاح سرکنسولگری این کشور در تبریز، این اقدام دوجانبه را تکمیل می‌کند.

آن‌ها همچنین با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی ایران با استان سیونیک ارمنستان هم‌مرز است، گفته‌اند افتتاح کنسولگری در تبریز باعث توسعه بیش از پیش روابط تجاری و گردشگری خواهد شد.

امیرعبداللهیان در دیدار میرزویان همچنین گفته بود: موافقت دولت ارمنستان در ایجاد سرکنسولگری ایران در منطقه قاپان باعث شده که تردد ایرانیان و همکاری‌های ترانزیتی ۲ کشور تسهیل شود.

کد خبر 847168 برچسب‌ها ارمنستان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نقشه تجاری ایران و پاکستان؛ دو همسایه ای که در تجارت غریبه هستند
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • (ویدیو) دیگر کسی این دولت را گردن نمی‌گیرد، حتی مسعود‌های ده نمکی!
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • همسایه سایه‌ات به سرم مستدام باد...
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!