Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@04:45:43 GMT

همسر پلیس قاتل آمریکایی طلاق می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۶۳۵۲

همسر پلیس قاتل آمریکایی طلاق می‌خواهد

خرداد: در پی اقدام پلیس آمریکایی علیه سیاه‌پوستی که به قتل او منجر شد، همسر این نیروی پلیس درخواست طلاق کرده است.

به گزارش خرداد، ایسنا به نقل از سایت المیادین، دفتر حقوقی شهر مینیاپولیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، کیلی چاوین همسر درک چاوین، پلیس آمریکایی متهم به قتل جورج فلوید، سیاه‌پوست آفریقایی‌تبار از وقوع این حادثه دچار شوک شدیدی شده و درخواست طلاق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وکلای مدافع کیلی چاوین اعلام کردند، وی با خانواده مقتول و همه کسانی که از این فاجعه غم‌انگیز متأثر شده‌اند، ابراز همدردی می‌کند.
مقامات مینیاپولیس روز جمعه درک چاوین را چند روز پس از انتشار فیلم ویدئویی که نشان می‌دهد او زانوی خود را بر گردن جورج فلوید گذاشته است بازداشت کردند. در حال حاضر وی به قتل غیر عمد متهم است. این مظنون بر اثر رفتار خشونت‌بار درک چاوین جان باخت.
برچسب ها: پلیس آمریکا ، قتل

منبع: خرداد

کلیدواژه: پلیس آمریکا قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در شوش

فرمانده‌ انتظامی شوش گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در دزفول، قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت در شوش دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح جنگی در شهرستان دزفول و متواری شدن قاتل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی قاتل را کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با اشاره به کشف دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به کار رفته در قتل از مخفیگاه متهم، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات طایفه‌ای عنوان کرد.

محمدی‌نسب اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 746969

دیگر خبرها

  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • دستگیری قاتل فراری در شوش