Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آماده‌باش همه نیروها و دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان تا پایان و مهار کامل آتش‌سوزی در منطقه خائیز خبر داد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، استاندار کهگیلویه و ‌بویراحمد امشب به‌همراه معاون عمرانی با حضور در روستای آب‌کاسه کهگیلویه،  آخرین وضعیت آتش‌سوزی در کوه خائیز را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کلانتری در این بازدید با بیان اینکه همه امکانات استان برای مهار آتش در کوه خائیز به‌کارگیری شده است، اظهار داشت: با توجه به حساسیت این موضوع، به صورت مستمر در حال رایزنی با مقامات لشکری و کشوری هستیم.

وی افزود: شب گذشته آتش در ارتفاعات کوه خائیز مشرف بر روستای آب‌کاسه مهار شد اما از ساعت 12 بامداد، مجددا آتش از سمت شهرستان بهبهان زبانه کشید و وارد محدوده استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

تلاش بالگرد آب‌پاش سپاه و 2 فروند هواپیمای 214 نفربر ارتش برای مهار آتش خائیز و دیلآتش از بهبهان خوزستان به سمت کهگیلویه و بویراحمد زباله می‌کشدمنطقه حفاظت شده «خائیز» کهگیلویه در میان زبانه‌های آتش گرفتار شده است + فیلم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هم‌اکنون آتش در حوزه استحفاظی استان ما کنترل شده و نیروهای امدادی، ترابری، کوهنوردان و تیم‌های تخصصی همچنان در منطقه حضور دارند.

کلانتری بیان کرد: همه نیروها و دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان تا پایان و مهار کامل آتش‌سوزی در منطقه خائیز به حال آماده‌باش قرار دارند.

انتهای پیام/543/ ز

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر

 جاوید بخت افزود: تاکنون در سطح استان حدود ۲/۶ میلیون متر مکعب انواع طرح‌های آبخیزداری در استان اجرا شده است.

 وی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل سازه‌های سنگی ملاتی، گابیون، بند‌های خاکی و سازه‌های تغذیه مصنوعی سفره‌های آب زیرزمینی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: این سازه‌ها نقش مهمی در کنترل سیلاب، ذخیره آب، پیشگیری از فرسایش خاک و افزایش آب قنوات و چاه‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • آماده باش نیروهای امدادی تا پایان هشدار نارنجی
  • خسارت ۲۲۵ میلیاردی سیل به زیرساخت‌های یزد/آماده باش نیروهای امدادی تا پایان هشدار نارنجی
  • پایداری وضعیت سدهای کهگیلویه و بویراحمد