Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@01:39:05 GMT

دستگیری یک نفر در پی آتش سوزی بوستان ولایت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۶۳۵۹

دستگیری یک نفر در پی آتش سوزی بوستان ولایت

علی توکلی در خصوص آتش سوزی بوستان ولایت توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو علی توکلی، شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به آتش سوزی در بوستان ولایت گفت: آتش نشانان حضور فعال دارند و در حال مهار آتش هستند.

او در خصوص علت آتش سوزی گفت: چند تن از افرادی که هنوز هویتشان مشخص نیست اقدام به این کار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین گفته‌های کلانتری این افراد ۴ تن بوده اند که یک نفر از آنان بازداشت شده اند و هنوز انگیزه فرد از آتش زدن این بوستان مشخص نیست.

شهردار منطقه ۱۹ خاطر نشان کرد: ۱۵ ماشین آتش نشانی به محل اعزام شده است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

توکلی افزود: آتش در فضای باز بوده است و در محدوده مسکونی رخ نداده است. ۲۰۰ هکتار فضای باز است و فضای سبزی آتش نگرفته و این آتش سوزی در محدوده زمین‌های بلا استفاده بوده است.
شهردار منطقه ۱۹ بیان کرد: پیمانکار بخشی از علف‌های هرز را جمع آوری کرده است و بخشی باقی مانده است که در این محدوده آتش رخ داده است.

او با اشاره به اینکه احتمال دارد خاطیان معتاد باشند افزود: باید فردی که دستگیر شده اعتراف کند تا انگیزه اصلی او مشخص شود. خوشبختانه خسارتی به فرد و ساختمانی وارد نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری تهران آتش سوزی بوستان ولایت آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری

رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصدهایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.

به گزارش مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا درباره تمهیدات در نظر گرفته شده در فضای مجازی در مورد کنکور سراسری اعلام کرد: از هفته اول نوروز طی ظرفیت سازی‌هایی که انجام گرفت اقداماتی را انجام دادیم.

وی افزود: طرح‌های عملیاتی توسط واحدهای پلیس فتا در سراسر کشور انجام و در حوزه‌های مختلف از جمله پلتفرم‌های خارجی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ رصدهایی صورت گرفت.

رئیس پلیس فتای کشور خاطرنشان کرد: بر اساس رصدهایی که انجام شد حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آزمون سراسری دانشگاه‌های ترکیه برچیده می شود توصیه سازمان وظیفه عمومی به داوطلبان آزمون سراسری

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • نصب تله‌های جالب برای آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار | این تله‌ها چطور عمل می‌کنند؟
  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • دستگیری زنی که دایی مرده خود را به بانک برای ضمانت برد
  • نصب تله‌های فرمونی برای جلوگیری از آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار
  • نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد