Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@21:18:04 GMT

برگزاری نشست خصوصی سازی در باشگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۶۳۹۱

برگزاری نشست خصوصی سازی در باشگاه پرسپولیس

خبرگزاری میزان- نشست خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس، امروز به صورت اختصاصی و با حضور مقام‌های وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی در محل باشگاه برگزار شد. تاریخ انتشار: 23:46 - 11 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۳۹۸

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست بررسی وضعیت باشگاه پرسپولیس در جریان پروسه خصوصی‌سازی امروز (یکشنبه) در محل باشگاه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه جمشید تقی‌زاده، معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت و مرتضی فلاح، مدیر کل هماهنگی امور حقوقی وزارت از وزارت ورزش و جوانان، ابوالقاسم شمس، معاون و عضو هیئت عامل سازمان خصوصی‌سازی، مهدی رسول‌پناه، رییس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه، فرامرز دیناروند، مدیر امور مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه و مهدی خواجوند، مدیر امور حقوقی باشگاه حضور داشتند.

بررسی پرونده‌ها، اسناد مالی و مالکیتی، اقدامات حقوقی و مالی صورت گرفته در راستای اجرای برنامه خصوصی‌سازی و برنامه‌هایی که باید دنبال و اجرا شود از مسائل مورد بحث و گفت‌وگو در این نشست بود.   بیشتر بخوانید: پشت پرده چک‌های رضایت‌نامه گل‌محمدی چیست؟ / حمیداوی و ۳ چک میلیاردی مورد‌دار  

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی رسول پناه باشگاه پرسپولیس خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی

آفتاب‌‌نیوز :

پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند، چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده، اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سال‌های گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • وزیر اقتصاد: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • خاندوزی: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است