Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

کبری خزعلی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در حساب توییتری خود نوشت: خون رومینا اشرفی‌ها بر گردن مسئولانی است که با آموزش‌های نامناسب(۲۰۳۰) و رها کردن فضای مجازی باعث شده‌اند نوجوانان به بلوغ جنسی زودرس برسند! و اگر جوان بخواهد از راه درست ازدواج کند به او برچسب کودک‌همسری می‌زنند، و جامعه را بر علیه آن می‌کنند تا جایی که پدر قاتل فرزند خود می‌شود!

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از مشارکت همگانی به عنوان رمز رونق تولید در کشور نام برد.

 به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی در جمع اعضای صندوق اعتبارات خرد زنان روستای خیرآباد شهرستان سمنان اظهار داشت: رونق و جهش تولید با مشارکت همگانی مردم محقق می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم توسعه آموزش‌های همگانی در امر تولیدات خانگی، به لزوم افزایش آموزش‌های منجر به توسعه تولیدات تأکید و خاطرنشان کرد: مسائل اشتغال خانگی باید با مشارکت همگانی مردم حل شود.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده افزود: در این سفر اعتباری برای تشکیل بازارچه خاص بانوان دیده شده و این مکان به زودی ساخته می‌شود.

خزعلی با اشاره به اینکه بازار فروش و حتی صادرات محصولات از جمله مواردی است که دولت به آن فکر می‌کند گفت: برای صادرات کالا نیز پلتفر‌هایی طراحی شده که بازارچه مجازی "کسبینو"، یکی از سیاست‌ها در این راستا است.

وی عنوان کرد: در این پلتفرم‌ها عرضه کنندگان محصولات، می‌توانند از طریق پست، محصولات تولیدی خود را برای خریداران ارسال کنند.

معاون رئیس جمهور، در این بازدید ضمن دیدار با بانوان، در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و بر حل رونق تولید و جهش تولید با مشارکت همگانی مردم، تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • اجرایی شدن طرح همساز برای نوهمسران
  • خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است
  • کوثری، نماینده تهران: فکر می‌کنم صهیونیست ها اقدامات محدودی انجام دهند/ توصیه می‌کنیم از جنایت‌‌ دست بردارند، و الّا مرگشان زودرس خواهد شد/ اردن باید بداند حمایت از اسرائیل به ضررش خواهد بود
  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • بررسی موضوع حاکمیت اسلامی در عصر غیبت در یک کتاب جدید
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • یک «کام» تلخ تا مرگ زودرس/ فقط «دخانیات» تحریم نشد!
  • فیلم| طلای خوشرنگ آسیا بر گردن «سعید اسماعیلی»
  • حکایت ویلچرهایی که اهدا می‌شوند و مسئولانی که پاسخگو نیستند | پای ما لنگ است و منزل بس دراز