Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام علی (ع) می‌فرمایند: بدانید که این قرآن پندآموزی است که خیانت نمی‌کند و هدایت‌گری است که گمراه نمی‌سازد و سخن‌گویی است که دروغ نمی‌گوید.

خبرگزاری فارس- گروه قرآن و فعالیت‌های دینی: امام علی (ع) می‌فرمایند: «وَ اعلَموا اَنَّ هذَالقُرآنَ هُوَ النّاصِحُ الَّذی لا یَغُشُّ وَالهادِی الَّذی لایُضِلُّ وَالمُحَدِّثُ اَّلذی لایَکذِبُ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدانید که این قرآن پندآموزی است که خیانت نمی‌کند و هدایت‌گری است که گمراه نمی‌سازد و سخن‌گویی است که دروغ نمی‌گوید. (نهج البلاغه خطبه ۱۷۶)

در ادامه تلاوت ترتیل صفحه ۳۷۷ قرآن شامل آیات ۱ تا ۱۳ سوره مبارکه نمل باصدای مرحوم مصطفی اسماعیل تقدیم می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن امام علی ع تلاوت ترتیل مصطفی اسماعیل سوره نمل صفحه 377 قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس با قرآن کریم در تلویزیون دولتی ترکیه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  تلویزیون دولتی ترکیه (تی آر تی) در طول ماه رمضان ویژه برنامه‌ای در قالب محفل انس با قرآن و مسابقه تلویزیونی تلاوت قرآن کریم، تدارک و پخش می‌کند  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



به گزارش خبرگزاری صداوسیما از آنکارا در این برنامه زنده تلاوت‌های قاریان مختلفی از ترکیه و سایر کشور‌های جهان توسط داوران حاضر ارزیابی و پس از مرحله نهایی قاریان برتر معرفی و تجلیل می‌شوند
در طول ماه رمضان بیشتر شبکه‌های دولتی و خصوصی ترکیه هنگام سحر و افطار ویژه برنامه‌های معنوی شامل تلاوت قرآن کریم، اذان، مناجات و برنامه‌های دیگر مذهبی را به طور زنده پخش می‌کنند

 


شات لیست
شیخ علی ارباش - رئیس سازمان دیانت ترکیه
----

دیگر خبرها

  • شروع صبح با قرآن کریم؛ صفحه ۲۰۱+صوت
  • ترتیل و تندخوانی جزء هفدهم قرآن
  • مراسم معنوی ترتیل خوانی قرآن در حسینیه ثارالله یاسوج
  • ترتیل و تندخوانی جزء شانزدهم قرآن
  • وارونه جلوه دادن حقایق به سبک آمریکایی، از جنگ عراق تا فاجعه غزه
  • برپایی محفل اُنس با قرآن همزمان با شب میلاد امام مجتبی (ع) در حرم رضوی
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای فارس
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای استان فارس
  • ترتیل و تندخوانی جزء پانزدهم قرآن
  • محفل انس با قرآن کریم در تلویزیون دولتی ترکیه