Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@09:27:15 GMT

طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده پفکی رستورانی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۶۴۹۱

طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده پفکی رستورانی

  رویداد۲۴ سیب زمینی سرخ کرده یک پیش غذای لذیذ و خوشمزه می‌باشد که در کنار غذا‌های فست فودی مانند پیتزا و ساندویچ سرو می‌شود و برای آموزش تهیه سیب زمینی سرخ کرده ترد خانگی با  ما همراه باشید.


مواد لازم برای سیب زمینی سرخ کرده ترد:

سیب زمینی:۳ عدد
بکینگ پودر:۱/۴ قاشق چایخوری
روغن سرخ کردنی:به اندازه لازم
نمک دریا:به اندازه لازم
آب یخ:به اندازه لازم
آب جوش:به اندازه لازم

دستور تهیه سیب زمینی سرخ کرده رستورانی:

مرحله اول

ابتدا سیب زمینی‌ها را پوست گرفته و به شکل ورقه‌ای برش بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سپس برش‌های سیب زمینی را به شکل نوار‌های طولی با عرض نیم سانت خرد کنید.بیشتر بخوانید: طرز تهیه کشک بادمجان مجلسی+ نکته‌های تکمیلی

مرحله دوم

سیب زمینی‌های خرد شده را برای نیم ساعت در آب یخ قرار دهید تا نشاسته آن گرفته شود. سپس سیب زمینی‌ها را آبکش کرده و بگذارید تا خشک شوند.

مرحله سوم

در این میان یک چهارم قاشق چایخوری بکینگ پودر را با آب جوش مخلوط کرده و سیب زمینی‌ها را بلافاصله داخل آب جوش بریزید تا برای ۱۰ دقیقه به همان حالت بماند.

مرحله چهارم

بعد از ۱۰ دقیقه سیب زمینی‌ها را از آب جوش خارج کرده و روی یک حوله آشپزخانه قرار دهید تا بخوبی خشک شوند. یک قابلمه گود را روی حرارت قرار داده و روغن بریزید. وقتی روغن داغ شد به اندازه کافی سیب زمینی داخل روغن بریزید و سرخ کنید.

مرحله پنجم

دقت داشته باشید حجم زیادی از سیب زمینی را یکباره داخل روغن نریزید و اجازه دهید تا سیب زمینی‌ها فضای کافی برای کرانچی شدن داشته باشند. بعد از اینکه سیب زمینی‌ها سرخ شدند روی آن‌ها کمی نمک دریا بپاشید و به همراه سس کچاپ سرو نمایید.


نکات تکمیلی در مورد سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی سرخ کرده جزو غذای ملل - سایر میباشد
زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا ۱۰ دقیقه
و زمان پخت و انتظار آن در حدود ۱۰ دقیقه میباشد.
سیب زمینی سرخ کرده را می‌توانید در وعده میان وعده - پیش غذا - سرو کنید.
توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای ۲ نفر مناسب میباشد. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آشپزی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلب ۳۵۰ میلیون یورویی صنعت روغن نباتی از دولت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شریفی، دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران با اشاره به تأخیر دولت در پرداخت ارز روغن‌های خام وارداتی گفت: هیچ ارزی به روغن‌های وارداتی که از ابتدای آبان ماه سال گذشته تا کنون وارد کشور شده تخصیص نیافته است و این طلب ۳۵۰ میلیون یورو می‌شود.

وی افزود: این تأخیر تخصیص ارز به واردات روغن خام در حالی است که با توجه به تأکیدات دولت مبنی بر فروش کالای وارداتی با ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی، این روغن‌ها با نرخ مصوب در بازار به دست مصرف کنندگان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اخیر، دولت با پرداخت به موقع ارز روغن خام وارداتی می‌تواند به تسریع در واردات، کاهش ریسک تجارت خارجی و تنظیم بازار روغن نباتی توسط بخش خصوصی کمک کند.

دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی در خصوص وضعیت تأمین روغن نباتی در کشور گفت: طی سال گذشته حدود ۱.۶ میلیون تن انواع روغن خام به ارزش حدود ۲.۲۵ میلیارد دلار وارد کشور شده است که از لحاظ وزنی ۱۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

شریفی افزود: روند واردات و ذخایر روغن نباتی در شرایط نرمالی قرار دارد و هیچ کمبودی در زمینه تولید و توزیع انواع روغن نباتی در بازار وجود ندارد.

کد خبر 6080048

دیگر خبرها

  • ریختن بیش از حد روغن موتور چه آسیب‌ هایی در پی دارد؟
  • بهترین آنتی بیوتیک‌های طبیعی
  • طرز تهیه کباب لاهماجون، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • طرز تهیه خوشمزه‌ترین سیب زمینی تنوری پنیری (فیلم)
  • کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد
  • طلب ۳۵۰ میلیون یورویی صنعت روغن نباتی از دولت
  • خلاقیت کیف "سامسونیت" در فروشگاهش (عکس)
  • یک داستان غافلگیرکننده؛ فلفل چگونه جهان را تسخیر کرد؟!
  • سالاد فیله مرغ سوخاری با سس رنچ، جذاب‌ترین سالادی که تابه‌حال خورده‌اید
  • طرز تهیه شوید واویشکا با مرغ، غذای آسان و خوشمزه گیلانی