Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:29:28 GMT

ادامه تظاهرات لبنانی ها در اعتراض به وضعیت اقتصادی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۶۵۷۵

ادامه تظاهرات لبنانی ها در اعتراض به وضعیت اقتصادی

خبرگزاری لبنان گزارش داد که شماری از افراد روز یکشنبه در مسیر کاخ ریاست جمهوری در منطقه «بعبدا» واقع در بیروت پایتخت لبنان تظاهرات کردند و با خودروهای خود عازم میدان شهدا شدند.  

برخی تظاهرکنندگان گفتند که حضور و تجمع شان در مسیر کاخ ریاست جمهوری، جزو راهپیمایی هایی است که  از چند روز پیش مقابل محل کار و منازل مسئولان لبنانی در اعتراض به وضعیت کنونی اقتصادی و معیشتی انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تظاهرکنندگان تاکید کردند که شعله انقلاب تا تحقق کامل اهداف خود خاموش نخواهد شد.

بر اساس این  گزارش، تظاهرکنندگان با تجمع در میدان ساسین در منطقه الاشرفیه اعلام کردند که پل رینگ (در مرکز بیروت) را خواهند بست.

خبرگزاری آناتولی نیز گزارش داد که ارتش لبنان معترضانی را که در مسیر کاخ ریاست جمهوری  در منطقه بعبدا در بیروت پایتخت این کشور تجمع کرده بودند، متفرق کردند.

لبنان از ۱۷ اکتبر گذشته شاهد اعتراض های مردمی و سردادن شعارهای سیاسی و اقتصادی است که خواهان برکناری مقام های سیاسی هستند و این افراد را به فساد و بی کفایتی متهم می کنند.

برچسب‌ها لبنان بیروت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لبنان بیروت لبنان بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسکوف: اوکراین عمدا خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که کی یف عامدانه خبرنگاران را هدف قرار می دهد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که نظامیان اوکراینی عامدانه اعضای مطبوعات روسیه را، که از خطوط مقدم درگیری گزارش تهیه می کنند، هدف قرار می‌دهند.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به کشته شدن «سمیون یریومین» خبرنگار جنگی خبرگزاری ایزوستیا گفت که این تراژدی خطراتی را که روزنامه نگاران در مناطق جنگی با آن روبرو هستند، نشان می دهد.

خبرنگار جنگ خبرگزاری ایزوستیا در حمله پهپاد اوکراینی در منطقه عملیات ویژه نظامی در ۱۹ آوریل کشته شد.

کد خبر 6084714

دیگر خبرها

  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • شهادت یک نفر در حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در لبنان + جزئیات
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • بازی‌گوشی‌های اسرائیل خللی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نمی‌کند
  • پسکوف: اوکراین عمدا خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد