Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@12:24:56 GMT

لوله‌کشی عجیب آب در اهواز +عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۶۵۸۷

لوله‌کشی عجیب آب در اهواز +عکس

لوله‌کشی عجیب آب در اهواز +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: لوله کشی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۲۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در یک روز در استان مرکزی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به فاصله چندین ساعت، مسمومیت اعضای دو خانواده ۱۳ نفره و هفت نفره با گاز مونوکسید کربن در شهرستان‌های تلخاب و آشتیان به مرکز ارتباطات‌ اورژانس اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، بهروز ایران‌نژاد در خصوص حادثه مسمومیت اول اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه روز هشتم فروردین و بر اثر مسمومیت این افراد با گاز منواکسید کربن رخ داد که در اثر این مسمومیت هفت نفر از اعضای یک خانواده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان فرهنگ خسروانی‌فر مهین، منتقل شدند.

وی به مسمومیت دوم اشاره کرد و ادامه داد: در ساعت ۰۳:۰۷ بامداد روز پنجشنبه نهم فروردین هم، در روستای حاتم‌آباد شهرستان فراهان مسمومیت اعضای یک خانواده ۱۳ نفره، به مرکز ارتباطات اورژانس گزارش شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: با دریافت این تماس مبنی بر وجود علائمی همچون حالت تهوع، سردرد و سرگیجه برای امدادرسانی به افراد مسموم، به سرعت دو دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند که هفت نفر از مصدومان به بیمارستان امام سجاد (ع) آشتیان منتقل و شش نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند که خوشبختانه حال عمومی مطلوب گزارش شده و افراد ترخیص شده‌اند.

ایران‌نژاد با درخواست از هم‌وطنان برای بررسی مجدد مسیر خروجی دود وسایل گرمایشی، تصریح کرد: یکی از عوامل ایجاد مسمومیت با منواکسیدکربن، احتراق ناقص وسایل گرمایشی همچون بخاری و یا نقص در مسیر خروجی گاز ناشی از احتراق این وسایل است.

وی ادامه داد: همچنین فقدان تهویه کافی در فضای محل نصب این وسایل، وجود موانع در مسیر لوله خروج دود و گاز ناشی از احتراق و یا استفاده از دودکش‌های غیر استاندارد با طول نامناسب و یا لوله‌های آکاردئونی و علی‌الخصوص استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد و مواردی نظیر لانه‌گزینی پرندگان در مسیر لوله خروجی دود وسایل گرمایشی، عوامل اصلی ایجاد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن هستند.

کد خبر 740003

دیگر خبرها

  • ایده‌ای درخشان برای اتصال راحت بطری به لوله PVC پلاستیکی (فیلم)
  • یک روش هوشمندانه برای وصل کردن ۵ لوله PVC آب به یکدیگر (فیلم)
  • نشت لوله آب در خیابان میر اصفهان
  • نشتی خط لوله انتقال آب شرب در خیابان میر اصفهان
  • نشتی خط لوله ۴۰۰ میلیمتری انتقال آب شرب اصفهان به علت نشست زمین
  • مسمومیت ۲۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در یک روز در استان مرکزی
  • راهی برای وصل کردن مستقیم شیلنگ به لوله آب + آب
  • تفاوت لوله گالوانيزه با لوله فلكسيبل
  • آمریکا: از پروژه خط لوله گاز پاکستان- ایران حمایت نمی‌کنیم
  • آمریکا با پروژه گازی ایران و پاکستان مخالفت کرد!