Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@07:27:41 GMT

ماجرای قتل رومینا اشرفی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۶۶۵۱

ماجرای قتل رومینا اشرفی

برنامه خانه و خانواده، روز دوشنبه ۱۲ خرداد زوایایی از این پرونده را باز می کند که تاکنون شنیده نشده است

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در روزهای ابتدایی خردادماه خبر قتل دختربچه ۱۳ساله در تالش تمام نگاه ها را به آن سمت و سو برد.

به همین جهت برنامه خانه و خانواده روز دوشنبه ۱۲ خرداد با حضور حجت الاسلام احمدرضا شیروانی ، مشاور خانواده و کارشناس مذهبی، حسین خزائی فر، خبرنگار حوادث، از زوایای مختلف، این پرونده را مورد بررسی قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در برنامه خانه و خانواده صدای اطرافیان رومینا، برای روشن شدن بیشتر ماجرا پخش خواهد شد.

خانه و خانواده با اجرای فاطمه آل عباس و تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و محمد اسماعیل پور ، قلم لیلا صفری ، گزارش های گیتی محمدی و مصطفی طالبیان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۰۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رادیو ایران رومینا اشرفی برنامه خانه و خانواده خانه و خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش

همشهری آنلاین - حوادث: تمام صورتش را خالکوبی کرده است. از دور دهانش گرفته تا چشم ها و بینی‌اش. حتی روی گوش هایش هم طرح‌های عجیب و غریب دیده می شود. اسمش میثم است معروف به سلطان. او فروشنده مخدر گل است و می‌گوید سیم کارتش مشتریان میلیاردی دارد اما حاضر به فروش آن نیست. گفت‌وگو با او را بخوانید.

مگر شماره‌ات چه ویژگی خاصی دارد که اینقدر قیمتش است؟

ارزش سیم کارت من به زنگ خورش است. از صبح که چشمانم را باز می کنم، گوشی ام مدام زنگ می خورد. تماس‌های پشت سر هم. مشتریان گل هستند. نه آن گلی که بوی خوب می دهد، مواد مخدر گل! (می خندد و ادامه می دهد) من ساقی ام؛ ساقی گل. آنقدر کارم گرفته که در روز بالای هزار نفر به من زنگ می زنند و سفارش گل می دهند. دیگر وقت سر خاراندن هم ندارم.

خودت هم مصرف می کنی؟

خیلی کم. هر ازگاهی. اما عاشق بوی آن هستم. روی کمرم طرح یک گل خالکوبی کرده ام. از بس که به گل علاقه دارم. برایتان عجیب است نه!؟

چه شد که وارد این کار شدی؟

چون دوست داشتم برای خودم کسی شوم. اگر فروشنده معروفی باشه، اسمت همه جا هست. از طرفی بقیه از تو حساب می‌برند. دست خودم نیست دلم می خواهد خیلی خفن باشم. حتی اگر ته ماجرا اعدام باشد، مثلا تبدیل شوم به سلطان گل! یا سلطان کوکائین. حرف‌هایم برایتان عجیب و خنده دار است، نه؟ اما خب طرز فکر من هم عجیب است. یک نفر دوست دارد دکتر، مهندس، بازیگر یا خبرنگار موفقی شود، من هم دلم می خواهد برای خودم سلطان شوم. برای همین است که لقبم را سلطان گذاشته‌ام.

از شرایط کاری ات بگو؟

شرایط خاصی ندارم، شماره ام را در اختیار افرادی قرار داده ام که مواد مخدر می خواهند. مشتری تماس می گیرد و سفارش میدهد، بعد من گل را به دستش می رسانم، همین. اوایل در فضای مجازی تبلیغ گل طبیعی می کردم. الان هم گاهی مواد گل را در گل طبیعی جاسازی می کنم و به دست مشتری می رسانم.

هر روز کار می کنی؟

فقط دوشنبه ها کار نمی کنم.

چرا دوشنبه ها؟

چون من از دوشنبه ها خوشم می آید. دوشنبه ها روز شانس من است. از کودکی هر اتفاق خوشایندی که برایم رخ داده، روز دوشنبه بوده است. به همین دلیل دوشنبه ها گوشی ام را خاموش می کنم تا هیچ کس به من زنگ نزد.

مشتریانت از چه قشری هستند؟

متاسفانه اکثرا دختر و پسران کم سن و سال هستند. معمولا آنهایی هستند که آخر هفته ها در خانه یا ویلاهایشان مهمانی بر پا می کنند. اغلبشان بچه پولدارهای بالا شهر هستند. معمولا مشتری بالای ۴۵ ساله ندارم. همه مشتریانم زیر ۴۵ ساله هستند. حتی نوجوانانی که برای تفریح گل می کشند که از نظر من این موضوع می تواند برای جامعه خطرناک باشد؛ اینکه اغلب کم سن و سال‌ها به سمت گل رفته‌اند. گل مغز را کوچک می کند و برای افراد مضر است. برای همین خودم خیلی مصرف نمی‌کنم.

تو که می دانی مضر است، چرا به نوجوان می‌فروشی؟

من ندهم، می روند سراغ یک فروشنده دیگر. کم نیستند افرادی که خرده فروش مواد هستند. من از نوجوانی دستگیر شده ام. همه سوابقم درگیری و فروش مواد مخدر است.

کد خبر 845036 برچسب‌ها اعتیاد - معتاد اعتیاد - مواد مخدر حوادث ایران

دیگر خبرها

  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او
  • ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال
  • ناگفته های همسر ناصر عبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال
  • ناگفته‌های دردناک همسر ناصر عبداللهی ۱۸ سال بعد از مرگش | چه کسی او را زده بود و اجازه پیگیری ندادند؟
  • روایت جدید و تکان‌دهنده فاطمه فهیمی همسر ناصر عبداللهی از مرگ پرابهام خواننده مشهور
  • ماجرای سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش
  • ناگفته‌های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او بعد از ۱۸ سال: ناصر را زده بودند، اما به من اجازه پیگیری ندادند
  • ناگفته‌های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال؛ به ما می‌گفتند شما ناصر را کشتید!
  • ناگفته های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال ؛ ناصر را زده بودند اما به من اجازه پیگیری ندادند
  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او | می‌گفتند کار ما بوده ؛ ناصر را زده بودند اما ....