Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@20:09:25 GMT

کاخ سفید: ایران در اغتشاشات آمریکا حضور دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۶۷۰۳

خرداد: مشاور امنیت ملی کاخ سفید در گفت‌وگویی با ای‌بی‌سی نیوز، مدعی فعالیت ایران در داخل آمریکا شد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، رابرت اوبرین روز یکشنبه در گفت‌وگو با ای‌بی‌سی نیوز با طرح این ادعا که ایران، روسیه و چین در نارآرامی‌های اخیر آمریکا نقش داشته‌اند، مدعی شد: به ایران نگاه کنید. آن‌ها قطعا در اینجا فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ابزارهایی در اختیار داریم.وی در ادامه افزود: ما در حال همکاری نزدیک با متحدان خود هستیم‌. من با همکارانم، مشاوران امنیت ملی گفت‌وگو می‌کنم و در روزهای آتی با آن‌ها دیداری خواهم داشت. دموکراسی جواب خواهد داد. برچسب ها: کاخ سفید ، ایران ، روسیه ، آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: کاخ سفید ایران روسیه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی عربستان درباره حج

به گزارش جام جم آنلاین، عربستان برای اطمینان از عملکرد روان ورود و خرج زائران و کاهش تخلفات احتمالی در حج، مجازات‌های سختگیرانه‌ای در نظر گرفته و با همکاری اداره کل گذرنامه، عواقب شدیدی را برای افرادی که قوانین حج را نقض می‌کنند، تعیین کرده است.

وزارت حج و عمره عربستان تاکید کرد انجام حج بدون کسب مجوزهای لازم غیرقانونی است و ۵۰ هزار ریال سعودی معادل ۱۳۳۰۰ دلار (بیش از ۸۰۰ میلیون تومان) جریمه خواهد داشت. همچنین افرادی که در حال جابه‌جایی زائران بدون مجوزهای لازم دستگیر شوند، همین مقدار جریمه خواهند شد.

مهاجرانی که مرتکب چنین تخلفاتی شوند به مدت شش ماه زندانی و سپس از عربستان اخراج خواهند شد و به مدت ۱۰ سال از ورود دوباره آنها به کشور جلوگیری خواهد شد.

علاوه‌بر این، افرادی که مقررات را نقض کنند، از طریق کانال‌های رسانه‌ای با بی‌اعتباری عمومی مواجه خواهند شد.

وزارت حج و عمره عربستان اخیرا اعلام کرده ۱۵ ذی‌القعده (مصادف با ۲۳ می و سوم خرداد) آخرین روز انقضای روادید عمره خواهد بود، که نسبت به تاریخ انقضای قبلی ۲۹ ذی‌القعده (مطابق با ۶ ژوئن و ۱۷ خرداد) تغییر کرده است. این تغییر با هدف تسهیل حضور روان زائران حج ۲۰۲۴ به شهرهای مکه و مدینه اتخاذ شده است.

موسم حج ۲۰۲۴ از غروب جمعه ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) آغاز می‌شود و در عصر روز چهارشنبه ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) به پایان می‌رسد و با توجه به نزدیکی پایان دوره سه‌ماهه ویزای عمره و آغاز حج، احتمال حضور حجاج غیرقانونی از کشورهای مختلف در مناسک حج وجود دارد.

دیگر خبرها

  • هشدار جدی عربستان درباره حج
  • تحولات اوکراین| کاخ سفید: روند اوضاع به نفع کی‌یف نیست
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • خشم آمریکا از افزایش هزینه‌های دفاعی چین
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!
  • یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ۱۴۰۳