Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با اشاره به تکمیل فاز نخست آبرسانی به غیزانیه تا هفته آینده، گفت: فاز دوم از امروز آغاز شد و روستاهای غیزانیه بین ۴۵ تا ۵۰ روز دیگر به طور کامل آبرسانی می‌شوند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ساعتی قبل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در بازدید از غیزانیه وعده دادیم تا آبرسانی به هر دو بخش غیزانیه یعنی مشرحات و غیزانیه بزرگ در ۴۵ روز آینده تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنان بر تعهد خود پایبند هستیم و برنامه ریزی ما بر اساس ۴۵ روز است که تقریبا ۲۵ تا ۲۷ خرداد ماه می‌شود؛ البته رئیس جمهور روز گذشته دستور دادند که کار سریع‌تر اجرا شود و اکیپ‌های بیشتری پروژه را به انجام برسانند.

شریعتی افزود: بعد از این دستور، اقدام کردیم و امیدواریم اوایل هفته آینده  یعنی حدودا یک هفته قبل از وعده ۴۵ روز پروژه را در فاز نخست به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به آغاز فاز دوم از امروز، گفت: ۶ کیلومتر خط انتقال از صفیره به نزهه اجرا می‌شود؛ پیش از این ۸ کیلومتر نیز انجام شده بود و مابقی آن نیز در برنامه‌ریزی ما قرار دارد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: بنای ما بر این است که ۴۵ روز تا ۵۰ روز آینده همه روستاهای غیزانیه آبرسانی شود و برای ۲۰ سال آینده غیزانیه مشکل آب حل شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی خوزستان آبرسانی غیزانیه ۴۵ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲ پروژه آبرسانی در رامسر

دریافت 41 MB کد خبر 6081947

دیگر خبرها

  • ضرورت برپایی هفته‌های گردشگری در استان کرمانشاه
  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • اجرای ۱۲ پروژه آبرسانی در رامسر
  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند