Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی تیم ملی تیراندازی در صورت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در بحث اسکان تیراندازان، آغاز خواهد شد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۴ ورزشی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اردوهای تیم ملی تیراندازی در حالی در چند روز آینده آغاز خواهد شد که برخی از تیراندازان ملی‌پوش ساکن تهران با توجه به برنامه‌های مد نظر کادر فنی و سرمربیان تیم ملی، تمرینات خود را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه قبل از آغاز تمرینات برای فدراسیون تیراندازی در اولویت قرار دارد، تامین شرایط بهداشتی و تمهیدات لازم در این زمینه برای تیراندازانی است که از سایر شهرها راهی تهران می‌شوند.

جواد فروغی از ایلام و هانیه رستمیان از مازندران در بخش تپانچه و در بخش تفنگ نجمه خدمتی از خراسان جنوبی، آرمیتا صادقیان از ایلام، فاطمه کرم زاده از بوشهر و مریم صداقت از تهران اعضای شرکت کننده تیم ملی در تیراندازی و 6 تیراندازی المپیکی ایران هستند که باید در این مرحله اردو شرکت کنند و با توجه به اینکه اکثر آنها از شهرستان‌ها هستند  و باید در خوابگاه فدراسیون تیراندازی ساکن شوند،شرط اول آغاز اردو رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در خوابگاه است.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در این باره گفته است: حفظ سلامتی ورزشکاران برای ما از هر چیزی مهمتر است. همچنین دغدغه اصلی سرمربیان تیم‌های ملی نیز به حضور تیراندازان در خوابگاه و نکات بهداشتی مربوط به آن باز می‌گردد.

فدراسیون تیراندازی تمهیداتی را در نظر گرفته که در زمان تمرین یا مسابقات تماشاگر یا خبرنگاری در سالن حضور نداشته باشد تا نکات بهداشتی در بالاترین سطح قرار گیرد.

چرا رده‌بندی جهانی تیراندازی به سه ماه گذشته بازگشت؟/ شانس نمایندگان ایران برای کسب سهمیه المپیک

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,32,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون تیراندازی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی ایران فدراسیون تیراندازی ایران فدراسیون تیراندازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال سادات شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، در خصوص نشست فوق العاده کمیته امنیتی برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با حضور علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و قائم مقام سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعضای کمیته امنیتی و متولیان برگزاری نمایشگاه برگزار شد، از اتخاذ تدابیر و تمهیدات امنیتی لازم پیرامون برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز و تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم بین مجموعه فرهنگی مصلا، کمیته اجرایی نمایشگاه و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ صبح تا ۲۰ است و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود، افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم امنیتی در خصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودروها گفت: مقرر شد که طرح ترافیکی پیرامون محل برگزاری نمایشگاه توسط مجموعه «فاتب» به مرحله اجرا گذاشته شود.

کد خبر 6087109

دیگر خبرها

  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • تهدید زوال باغ ملی گیاه‌شناسی بر اثر توسعه شهری نامتوازن
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی