Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاران نفر در سراسرجهان تجمع کردند تا در برابر خشونت پلیس و بی عدالتی‌های نژادی اعتراض خود را نشان دهند و با جورج فلوید، مرد سیاهپوستی که توسط پلیس آمیرکا کشته شد اعلام همبستگی کنند.

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، کیلومترها دورتر از شهرمینیاپولیس آمریکا جایی که که جورج فلوید ۴۶ ساله توسط پلیس نژادپرست آمریکایی کشته شد، هزاران در برلین ، لندن و تورنتو تجمع شدند تا در برابر خشونت پلیس و بی عدالتی های نژادی اعتراض کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ده ها معترض در مقابل سفارت آمریکا در برلین تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی مانند «جان سیاهپوستان اهمیت دارد»، «من نمی توانم نفس بکشم» و «نه به خشونت پلیس»و «نه عدالت نه صلح» (به این معنا که تا زمانی که بی عدالتی حاکم است، رفتار اعتراضی صلح آمیز غیر ممکن است) جلوی سفارت آمریکا تجمع کردند و خواستار اجرای عدالت در برابر رفتار نژادپرستانه در این کشور شدند شدند.

فریادهای مشابه دیگری علیه بی عدالتی های نژادی در محله پکهام لندن نیز شنیده شد، همچنین صدها نفر در مقابل سفارت ایالات متحده و پارلمان انگلیس در این شهر اعتراض و تجمع کردند.

در تورنتو نیز هزاران نفر بر علیه نژادپرستی و همچنین در اعتراض به مرگ یک زن سیاه پوست که روز چهارشنبه از بالکن آپارتمانش پایین افتاده بود، راهپیمایی کردند. گفتنی است هنگام مرگ این زن، چند افسر پلیس در خانه اش در حال رسیدگی به یک مورد شکایت بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس آمریکا نژادپرستی مینیاپولیس معترضان آمریکایی تجمع کردند بی عدالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ‌باختگی انبوه مرجان‌های دریایی در سراسر جهان + فیلم

رنگ باختگی (بلیچینگ) زمانی اتفاق می‌افتد که مرجان‌ها زیر فشار سفید می‌شوند، چون آبی که در آن زیست می‌کنند بیش از حد گرم است.

مرجان‌ها زیستگاه مهم آبزیان هستند و وجود آنها به صنعت ماهیگیری کمک می‌کند که سالانه تریلیون‌ها دلار درآمد دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رنگ‌باختگی انبوه مرجان‌های دریایی در سراسر جهان + فیلم
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر
  • تظاهرکنندگان در همبستگی با غزه، پل گلدن گیت آمریکا را بستند
  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • اسرائیل دست از پا خطا کند با هزاران موشک در هم کوبیده می‌شود
  • ایران در حمله به اسرائیل از حق قانونی دفاع از خود استفاده کرد
  • جورج فریدمن، استراتژیست آمریکایی مطرح کرد: پاسخ نظامی ایران به اسرائیل و استراتژی ایالات متحده
  • فرآوری شیر بز و پرورش هزاران بز در مدرن‌ترین مزارع جهان (فیلم)
  • نحوه کشت هزاران نهال انار در مزارع و باغات آمریکا (فیلم)