Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@17:28:46 GMT

انکار قتل شبانه دوست صمیمی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۶۸۷۳

انکار قتل شبانه دوست صمیمی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مأموران پلیس فروردین سال گذشته از طریق حراست بیمارستانی در تهران در جریان مرگ مشکوک مرد جوانی به نام سیاوش قرار گرفتند. خانواده سیاوش اعلام کردند: او درحالی‌که به‌شدت بدحال بود، به خانه آمد و بعد از حال رفت. وقتی او را به بیمارستان آوردیم، حالش خراب شد و فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که پزشکی قانونی اعلام کرد علت فوت ضربه‌ای است که به سر مقتول برخورد کرده و مقتول دچار خون‌ریزی مغزی شده است. وقتی مأموران تحقیقات خود را برای روشن‌شدن ماجرا آغاز کردند، در تلفن همراه مقتول پیامکی را دیدند که در آن فردی به نام ایمان از مقتول به‌خاطر رفتارش عذرخواهی کرده بود. پلیس ایمان را بازداشت کرد. او به درگیری با مقتول اعتراف کرد، اما مدعی شد قتلی در کار نبوده و او ضارب نیست. بااین‌حال با توجه به مدارک موجود در پرونده و شکایت اولیای‌دم، کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

متهم روز گذشته در جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه ۲ حاضر شد. در ابتدای جلسه بعد از اینکه کیفرخواست علیه متهم خوانده شد، مادر مقتول به‌عنوان، ولی دم در جایگاه قرار گرفت و خواستار صدور حکم قصاص شد.

در ادامه، متهم در جایگاه قرار گرفت. او اتهام قتل را رد کرد و گفت: شب حادثه من و برادرم در خانه همسایه‌مان میهمان بودیم. نیمه‌شب داشتیم به خانه برمی‌گشتیم که سیاوش با ماشین درحالی‌که سرعت زیادی داشت به سمت من آمد. به او اعتراض کردم. با هم دعوا کردیم، ولی همدیگر را کتک نزدیم، فقط جروبحث کردیم. او به من فحش داد، من هم جوابش را دادم. بعد برادرم واسطه شد و گفت شما دوست هستید تمامش کنید. بعد مقتول به برادرم زنگ زد و عذرخواهی کرد. البته من متوجه شده بودم خیلی مست بود و دهانش هم بوی الکل می‌داد. حتی به من گفت بیا با هم مشروب بخوریم، من قبول نکردم و همین مسئله او را خیلی بیشتر عصبی کرده بود. وقتی دیدم مقتول عذرخواهی کرد، من هم پیامک فرستادم و از او عذرخواهی کردم. صبح به من گفتند او فوت کرده است. درحالی‌که من حتی دستم هم به او نخورده بود.

بعد از گفته‌های متهم و وکیل‌مدافع او، هیئت قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

منبع: شرق

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداح قمی پس از جنجال «معین» عذرخواهی کرد

سید یدالله حسینی رئیس هیئت خادم الشهدا قم با انتشار عکس نوشته‌ای در اینستاگرام پس از واکنش‌ها به طرح موضوع هایده و معین و انتقاد از تلویزیون عذرخواهی کرد.

در این تصویر که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، سید یدالله حسینی رئیس هیات خادم الشهدای قم با تاکید بر اینکه ویدیوی منتشره در فضای مجازی تقطیع شده بود، از کسانی که به آنها اهانت شد پوزش خواست.

tags # معین ، علی پروین سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • مداح قمی پس از جنجال «معین» عذرخواهی کرد
  • دستگیری یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک خارستان بهبهان
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • صدور حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک
  • جریمه پزشک متخلف در اهواز
  • محکومیت قاچاقچی پیاز در خرمشهر