Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-18@23:11:43 GMT

بازداشت استاندار قدس اشغالی به وسیله صهیونیست ها

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۶۹۳۳

بازداشت استاندار قدس اشغالی به وسیله صهیونیست ها

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، نظامیان صهیونیست شامگاه یکشنبه، ۱۱ خردادماه، «عدنان غیث» ، استاندار قدس اشغالی را به همراه چند فعال حقوق بشری دیگر که به منظور گرامیداشت نوزدهمین سالگرد شهادت یکی از رهبران فلسطینی عضو سازمان آزادسازی فلسطین، مقابل مقر پیشین این سازمان تجمع کرده بودند، بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی اجازه برگزاری این مراسم را نداده و به دستور وزیر امنیت عمومی اسرائیل غیث عدنان و چهار فعال حقوق بشری را بازداشت کردند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست ها تعدادی از فلسطینی ها را بازداشت کردند

به گزارش قدس آنلاین، اشغالگران با یورش به منطقه بیت فجار واقع در بیت لحم«محمد جواد طقاطقه» اسیر آزاد شده فلسطینی را بازداشت کردند.

نیروهای صهیونیست همچنین به منطقه شرقی شهر نابلس در کرانه باختری یورش بردند و مبارزان فلسطینی با آن‌ها درگیر شده و آن‌ها را به گلوله بستند.

در جریان این یورش‌ها «شیما محمد رواجبه»دانشجوی دانشگاه النجاح نیز در شرق نابلس بازداشت شد.

در اردوگاه عسکر در نابلس نیز اشغالگران «محمد باسل حبوش» نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی را بازداشت کردند.

در این اردوگاه چند فلسطینی دیگر به نام هانی الشاویش، ابواحمد الشاویش، احمد قطنانی، منتصر ایاد صقر و عاطف خروشه بازداشت شدند.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی همچنین با یورش به منزل «شادی العویوی» اسیر آزاد شده فلسطینی در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری خودروی او را مصادره کردند.

ارتش اشغالگر دختر جوان فلسطینی به نام «سجی معدی» را نیز در منطقه کفرمالک در رام‌الله بازداشت کرد.

کمیته امور اسرا و آزادشدگان و باشگاه اسیر فلسطینی اخیرا در بیانیه ای مشترک اعلام کردند که شمار بازداشت شدگان فلسطینی در کرانه باختری از ۷ اکتبر گذشته تا کنون به ۸ هزار و ۲۱۵ نفر رسید.

دو نهاد فلسطینی در بیانیه خود اعلام کردند که نیروهای ارتش اشغالگر در ایام عید فطر دست کم ۵۰ نفر از جمله کودکان و اسرای سابق را در کرانه باختری بازداشت کردند.

بر اساس این بیانیه روند بازداشت این افراد در استان های طولکرم، طوباس، الخلیل، بیت لحم و قدس متمرکز بوده است.

همزمان با جنگ مستمر در غزه، با تشدید عملیات ارتش رژیم صهیونیستی، شهرک نشینان این رژیم نیز حملات خود در کرانه باختری را افزایش دادند که بر اساس داده های وزارت بهداشت در غزه، تا شامگاه جمعه گذشته در کرانه باختری ۴۶۳ فلسطینی شهید و حدود ۴ هزار و ۷۵۰ نفر زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله موشکی توپخانه ای حزب الله به پایگاههای اشغالگران صهیونیست
  • صهیونیست ها تعدادی از فلسطینی ها را بازداشت کردند
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ شمار زیادی بازداشت شدند
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • ترکیه‌: غزه با وخیم‌ترین فاجعه بشری مواجه است
  • بدرفتاری با اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • صهیونیست‌ها ۳ هزار فلسطینی را از غزه ربودند
  • بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از زمان آغاز جنگ غزه