Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@17:24:45 GMT

افزایش جزئی قیمت طلا و سکه در بازار

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۶۹۶۰

صراط:

ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت طلا و سکه، گفت: بازار طلا و سکه امروز نسبت به روز گذشته روند افزایشی داشته است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: این افزایش قیمت طلا و سکه چشمگیر نبوده و معمول و منطقی بوده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلا و سکه ۷۲۰ هزار تومان معامله شد که دیروز در مقطعی به ۷۱۰ هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول ادامه داد: یک مثقال طلای ۱۷ عیار آب شده امروز در بازار ۳ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان معامله شد. امروز در داد و ستد‌ها یک قطعه سکه طرح جدید ۷ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان، یک قطعه سکه طرح قدیم ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۹۰ هزار تومان معامله شد.

محمدولی گفت: نوسانات بازار طلا و سکه جزئی بوده است و در این ۲ روز شاهد کاهش یا افزایش قیمت چشمگیر در بازار نبودیم. یکی از علت‌های افزایش قیمت طلا و سکه نوسانات اونس جهانی و افزایش داد و ستد‌ها در بازار بود. اینطور که مشخص است بازار طلا و سکه روند التهابی ندارد و شاهد آرامش در این بازار هستیم.

این مقام مسئول در خصوص شکایت مردمی در خصوص کلاهبرداری برخی از طلا فروشی ها، گفت: مردم در هر صورت اگر شکایتی از طلا فروشان داشته باشند، می توانند به اتحادیه مراجعه و به آن سریعا رسیدگی خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قیمت طلا و سکه در بازار اتحادیه طلا و جواهر صراط بازار طلا و سکه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۳ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با بیست هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۰ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۷۳ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۶۳۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۳۲ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۶۰ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود
  • قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به تومان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت پژو ۴۰۵ در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • طلا و سکه در میانه روز رنگ عوض کرد؛ قیمت جدید طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳