Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-29@04:37:23 GMT

ارزش تقریبی سهام عدالت ۱۵ میلیون تومان شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۷۰۹۲

ارزش تقریبی سهام عدالت ۱۵ میلیون تومان شد

سخنگوی ستاد راهبردی آزادسازی سهام عدالت گفت: دارندگان سهام عدالت تا ۱۵ خرداد همچنان می‌توانند وضعیت سهام خود را مشخص کنند.

به گزارش شریان نیوز،حسین فهیمی گفت: در سال 85 که سیاست‌های اصل 44 خصوصی‌سازی ابلاغ شد درصدی از دارایی دولت در قالب 49 شرکت و در قالب سهام عدالت به‌صورت مجانی به متقاضیان واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  سخنگوی ستاد راهبردی آزادسازی سهام عدالت گفت: 36 عدد از این شرکت‌ها در بورس قرار دارند. 70 درصد پالایشگاه تهران متعلق به سهام عدالت است.

 


فهیمی گفت: بر اساس ابلاغ مقام معظم رهبری، سازمان خصوصی‌سازی تا پایان وقت اداری چهارشنبه 7 خرداد 99 فرصت داد تا دارندگان سهام عدالت وضعیت سهام خود را در سایت به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم مشخص کنند.

او با بیان اینکه تا 15 خرداد 99 دارندگان همچنان می‌توانند وضعیت سهام خود را مشخص کنند، افزود: افرادی که روش مستقیم را انتخاب می‌کنند در 36 شرکت بورسی سهام‌دار می‌شوند که مسئولیت سود و زیان آن‌ها در بورس به‌عهده خود آن‌ها است و دیگر غیرقابل تغییر است.

فهیمی درباره روش غیرمستقیم یادآور شد: در این روش افراد سهام‌دار یک شرکت استانی به‌صورت واسطه مالی قرار می‌گیرند.

سخنگوی ستاد راهبردی آزادسازی سهام عدالت گفت: بر اساس گفته شورای‌عالی بورس افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده و خود کنترل خریدوفروش سهام را به‌عهده گرفته‌اند می‌توانند تا 30درصد سهام خود را بفروشند.

وی اضافه کرد: از مجموع 46 میلیون نفر سهامدار، تا دیروز 13 میلیون و 600 هزار نفر شیوه اداره مستقیم سهام عدالت را برگزیدند.

او گفت: از 6 خرداد بانک‌های کشور به کمک بازار سرمایه آمدند و سفارش فروش سهام از دارندگان گرفتند و دیروز که روز آزادسازی سهام عدالت بود اقدام به فروش کردند.

او گفت: ارزش تقریبی سهام عدالت دیروز حدود 15 میلیون تومان بوده است.

منبع: شریان

کلیدواژه: آزادسازی سهام عدالت سهام خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه

خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای نوروز روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر در شهر پردیس به صورت چند شیفته در حال انجام بود گفت: اجرای پروژه‌های مسکن مهر در شهر پردیس تنها در روز اول و دوم فروردین ماه تعطیل بود، اما از سوم فروردین ماه اجرای پروژه‌های مسکن مهر در پردیس در حال انجام است و به صورت شبانه روزی تمامی نیرو‌ها و پیمانکاران در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد:  سال گذشته ۱۶ هزار واحد مسکن مهر را در شهر پردیس با تمامی امکانات به متقاضیان تحویل دادیم و طبق هدف گذاری که هم انجام دادیم تا خرداد ماه سه هزار واحد مسکن مهر دیگر را طی امسال به بهره برداری خواهیم رساند.

او تاکید کرد: تحویل واحد‌های مسکن مهر در شهر پردیس طبق دستوری که وزیر راه‌وشهرسازی داده است از طریق تکمیل تمامی امکانات و ساخت محوطه‌ها است که به صورت کامل تمامی آن‌ها را اجرا خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • «قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می‌شود؟
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • ترامپ در جمع ۵۰۰ ثروتمند جهان
  • کدام کشور قوی‌ترین پاسپورت دنیا را دارد؟
  • اتفاق ناگهانی برای ثروت ترامپ | حضور در جمع ۵۰۰ میلیاردر جهان
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • ترامپ به جمع ۵۰۰ میلیاردر برتر جهان پیوست