Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار یزد با بیان اینکه یکی از مصادیق خودتحریمی باقی ماندن مواد اولیه در گمرکات است، گفت: در وضعیت کنونی سیستم بانکی و دستگاه‌های دولتی با حمایت از تولیدکنندگان می‌توانند آثار مخرب تحریم‌ها را کاهش دهند. تاریخ انتشار: 07:01 - 12 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۳۳۱ محمدعلی طالبی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اهمیت خوداتکایی و تکیه برمنابع بومی برای قوی‌تر شدن بنیه اقتصادی کشور گفت: در شرایط کنونی کشور و با وجود تحریم‌ها و فشارهای مضاعف آمریکا، اگر از ظرفیت‌های داخلی استفاده مناسب نکنیم، آسیب‌های تحریم را با دست خودمان افزایش می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یکی از مصادیق خودتحریمی عدم استفاده از کالا‌های تولید داخل و استفاده از کالا‌های مشابه خارجی است.
استاندار یزد با بیان اینکه در وضعیت کنونی سیستم بانکی و دستگاه‌های دولتی با حمایت از تولیدکنندگان می‌توانند آثار مخرب تحریم‌ها را کاهش دهند، عنوان کرد: متاسفانه برخی نگاه‌ها و ضوابط دست و پاگیر در حوزه تولید وجود دارد که مناسب با شرایط کنونی نیست و مفهوم خودتحریمی را تداعی می‌کند. 
طالبی با بیان اینکه یکی از مصادیق خودتحریمی باقی ماندن مواد اولیه در گمرکات است، اضافه کرد: بعضا به‌خاطر مصوبات و مقررات ارزی و گمرکی مواد اولیه و کالاهای لازم جهت تولید در گمرکات معطل می‌ماند و بخش تولید را با مشکلاتی مواجه می‌کند.   بیشتر بخوانید:  گزارش «مفاهیم و الزامات جهش تولید» قرائت شد+متن گزارش
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندار یزد محمدعلی طالبی خودتحریمی تولید داخلی مواد اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

زی‌سان: در ابتدای سال ۲۰۲۱، مدیرعامل شیائومی از سرمایه گذاری ۱.۴ میلیارد دلاری این شرکت برای تولید خودروی برقی خبر داد. این شرکت در آگوست ۲۰۲۳، دامنه XiaomiEV.com را نیز ثبت کرد. حالا این غول فناوری از شروع تولید انبوه نخستین خودروی خود در نیمه اول ۲۰۲۴ خبر داده است.

شیائومی SU۷ توسط تیم طراحان به سرپرستی طراح سابق ب ام و یعنی Li Tianyuan شکل گرفته است. فرم بدنه این خودرو هم زیرنظر James Qiu طراحی شده که قبلا در شرکت مرسدس بنز مشغول بوده است.

tags # خودرو لوکس ، خودرو برقی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • برخورد با مصادیق غیرقانونی تبلیغات در نمایش خانگی
  • ۵۰ درصد مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • یک «کام» تلخ تا مرگ زودرس/ فقط «دخانیات» تحریم نشد!
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد