Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

طرفداری- صبح روز دوشنبه، دوازده خرداد، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/3/11؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

پادربورن 1-6 دورتموند؛ پیروزی با هت تریک احساسی سانچو

در هفته بیست و نهم مسابقات بوندس لیگا، دورتموند با نتیجه 6-1 مقابل پادربورن پیروز شد و فاصله آن ها با بایرن مونیخ، همان هفت امتیاز باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اووه هونمایر 72' برای پادربورن و تورگان هازارد 54'، جیدون سانچو 57' 74' 91'، اشرف حکیمی 85'، مارسل اشملتسر 89' برای دورتموند گلزنی کردند.

در دیگر بازی شب گذشته، مونشن گلادباخ با نتیجه 4 بر 1 اونیون برلین را شکست داد.

مائورو ایکاردی به صورت دائمی به پاری سن ژرمن پیوست / رسمی

مطابق انتظار دائمی شدن قرارداد قرضی ایکاردی توسط پاری سن ژرمن اعلام رسمی شد.

به گزارش وبسایت اینتر، قرارداد قرضی مائورو ایکاردی توسط پاری سن ژرمن به دائمی تبدیل شده است. مهاجم آرژانتینی در تابستان قبل به صورت قرضی و با حق خرید 70 میلیون یورویی راهی پی اس جی شده بود اما اینتر حاضر شد به باشگاه فرانسوی تخفیف بدهد.

منابع معتبر اعلام کرده اند ارزش این معامله 50 میلیون یورو به علاوه 8 میلیون یورو پاداش است که دستیابی به 4 میلیون یورو از این پاداش ها ساده تر خواهد بود. علاوه بر این اگر پاری سن ژرمن ایکاردی را در 12 ماه آینده به تیمی در ایتالیا بفروشد، باید به اینتر 15 میلیون یورو پرداخت کند. گفتنی است قرارداد ایکاردی تا 2024 با پی اس جی اعتبار خواهد داشت.

سردار آزمون و لوکا یوویچ، گزینه های تقویت خط حمله میلان

سردار آزمون مهاجم جوان زنیت سن پترزبورگ، مورد توجه چند باشگاه مطرح اروپایی از جمله آث میلان و ناپولی قرار گرفته است اما زنیت به راحتی با جدایی سردار آزمون موافقت نخواهد کرد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان فارغ از این که آینده زلاتان ابراهیموویچ چه خواهد بود، به دنبال تقویت خط حمله خود است.خط حمله آث میلان با ورود زلاتان جان تازه ای گرفته و با اضافه شدن یک مهاجم جوان دیگر، میلان می تواند به فصل آینده امیدوار شود.

سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ در رقابت های این فصل لیگ روسیه، در 21 بازی 10 گل به ثمر رسانده است. طبق شنیده ها، سردار آزمون مورد تایید ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی میلان است و میلان قصد دارد تا 25 میلیون یورو برای این مهاجم جوان اختصاص دهد اما در این میان، رقیبی به نام ناپولی وجود دارد.

انتخاب اول میلان برای تقویت خط حمله، لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید است. این روزنامه خاطر نشان کرد که این گزینه جزو خریدهای گرانقیمت محسوب می شود اما شیوع ویروس کرونا بر قیمت بازیکنان تاثیر گذاشته و میلان این فرصت را دارد تا با رقمی پایین تر برای جذب لوکا یوویچ تلاش کند. انتخاب دوم میلان سردار آزمون است که قیمتی کمتری نسبت به یوویچ دارد.

هواداران پرسپولیس در میان بهترین های جهان؛ نظرسنجی مارکا

هواداران پرسپولیس در نظر سنجی روزنامه اسپانیایی مارکا، با کسب 6 هزار رای در رده بیستم قرار گرفتند.

نشریه مادریدی مارکا طی یک نظر سنجی بین کاربران خود، هواداران برتر فوتبال جهان را معرفی کرد. در این نظر سنجی 40 باشگاه از تمامی کشور های جهان حضور داشتند که نماینده ایران در این نظر سنجی، پرسپولیس بود.

در نظر سنجی این نشریه مادریدی که 4 میلیون نفر شرکت کردند، باشگاه الرجاء مراکش با قاطعیت تمام با کسب 3.1 میلیون رای صدرنشین شد. باشگاه الاهلی مصر با کسب 456 هزار رای در رده دوم و باشگاه الزوراء عراق نیز با کسب 179 هزار رای در دره سوم ایستاد. نکته عجیب این نظر سنجی رتبه باشگاه های بزرگ بارسلونا و رئال مادرید است رئال مادرید در رده هفتم و بارسلونا در رده یازدهم این نظر سنجی قرار گرفتند.

ادعای خبرنگار عربستانی؛ ایران کاندید میزبانی جام ملت های آسیا نیست

جام ملت های آسیا در سال 2027 برگزار می شود و گمانه زنی ها درباره میزبانی این مسابقات ادامه دارد.

سلطان المهوس خبرنگار عربستانی در توییتی از چهار کشور به عنوان کاندیداهای اصلی برای میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2027 نام برد. طبق گزارش این خبرنگار سعودی کشورهای هند، قطر، عربستان و ازبکستان کاندیداهای میزبانی برگزاری جام ملت های آسیا در سال 2027 شده اند. این ادعای خبرنگار عربستانی درحالیست که فدراسیون فوتبال ایران پیش از این اعلام کرده بود که رسما برای میزبانی از جام ملت های آسیا 2027 اقدام کرده است.

فولاد رسما خواستار تعویق بازی با استقلال شد

هر چند پیش از این نیز حرف و حدیث هایی مبنی بر تقاضای فولادی ها برای لغو دیدار پیش روی این تیم برابر استقلال در لیگ برتر به گوش می رسید، جواد نکونام در نشست مطبوعاتی امروز خود از ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ برای به تعویق افتادن این دیدار پرده برداشت.

این درخواست در حالی مطرح شد که فولادی ها معتقدند باید آیاندا پاتوسی، بازیکن آفریقایی خود را برای این دیدار به همراه داشته باشند. بازیکنی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به مانند تعداد زیادی از بازیکنان خارجی حاضر در لیگ برتر از ایران خارج شد و راهی زادگاه خود، آفریقای جنوبی شد و تاکنون نیز به ایران باز نگشته است.

دیدار تیم های استقلال و فولاد برای روز 29 خرداد در اهواز برنامه ریزی شده و قرار است نخستین بازی فوتبال ایران بعد از سه ماه تعطیلی باشد.

صبحانه ورزشی 1399/3/12؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی تمرین پرسپولیس سید مهدی رحمتی و پسرانش مرتضی پورعلی گنجی ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی مارسلو:
دندان های تیز لولا نیمار:
صورتی! مارکو رویس:
ممنون از همه بابت پیام های تولد صبحانه ورزشی 99/3/12؛ تولدت مبارک محمد پروین (32) داریوش یزدانی (43) خاویر هرناندز (32) شنول گونش (68)​​​​​ صبحانه ورزشی 99/3/12؛ بسته ویدیویی صبح دوشنبه


منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام ملت های آسیا صبحانه ورزشی پاری سن ژرمن نظر سنجی میلیون یورو سردار آزمون خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا

ستاره آرژانتینی جالوروسی پس از گل تماشایی مقابل میلان در آغوش هم‌تیمی ایرانی خود قرار گرفت.

   

 تیم فوتبال رم در حالی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه المپیکو به مصاف میلان رفته تا بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را برگزار کند که سردار آزمون را پس از یک ماه دوباره روی نیمکت دارد و نیمه اول را با برتری دو بر صفر و البته یک اخراجی پشت سر گذاشته است.

شاگردان دنیله ده‌روسی که در مسابقه رفت مقابل میلان به پیروزی یک بر صفر رسیده بودند، در دیدار برگشت لیگ اروپا هم هجومی کار کردند و در دقیقه ۲۲ به دومین گل در این بازی توسط پائولو دیبالا رسیدند که ستاره آرژانتینی پس از گلزنی خوشحالی جالبی همراه با سردار آزمون انجام داد.

دیبالا که روی موقعیت‌سازی عالی روملو لوکاکو توانست صاحب توپ شود و در نهایت با یک ضربه فنی دیدنی دروازه میلان را باز کند، برای انجام خوشحالی به کنار زمین آمد و در آغوش سردار آزمون قرار گرفت.

ستاره آرژانتینی که ارتباط نزدیکی با سردار آزمون دارد، با گل تماشایی به سمت هم‌تیمی ایرانی خود رفت و شادی خود را با او تقسیم کرد.

البته پائولو دیبالا تا پایان نیمه اول در زمین نماند و به‌دلیل اخراج چلیک و تغییر تاکتیک ده‌روسی، در دقیقه 43 جای خود را به دیگو یورنته داد تا این تعویض دفاعی، پیروزی را برای جالوروسی حفظ کند.

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • (عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا
  • پائولو دیبالا و تقسیم شادی پس از گل خود به میلان با سردار آزمون / عکس
  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • دیبالا با گل در بغل سردار آزمون(عکس)
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • چه تجهیزاتی از ارتش در رژه روز ۲۹ فروردین به نمایش درآمد؟