Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به تولید ۲۰۰ محتوای آموزشی در این اداره‌کل، گفت: هدف اصلی از انجام این کار این است که بیان کنیم، آموزش تعطیل نیست و یادگیری مهارت همچنان ادامه دارد.

منصور زنگنه‌منش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا، لزوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و با در نظر داشتن تدوین برنامه‌هایی برای محقق کردن شعار سال ۹۹، اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان مطابق با دستورالعمل‌های ستاد کرونا و برای هدفمند کردن فعالیت‌های دورکاری مربیان، نسبت به تولید بیش از ۲۰۰ محتوای آموزشی اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این محتواهای آموزشی در حرفه‌های مختلف مانند تاسیسات، برق، صنایع پوشاک، صنایع غذایی، الکترونیک، فناوری اطلاعات و سایر حرفه‌ها تولید شده‌اند.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به هدف تولید محتواهای آموزشی، گفت: تمام محتواهای الکترونیکی تولید شده بر اساس سرفصل‌های استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تولید شده است. هدف اصلی از انجام این کار این است که بیان کنیم، آموزش تعطیل نیست و یادگیری مهارت همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان فنی و حرفه ای اشتغال مهارت آموزی فنی و حرفه ای خوزستان آموزش فنی و حرفه ای اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم

به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم؛ مهدی نصر اصفهانی با اشاره به  برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی زیر نظر زهرا رشیدیان؛ طراح، مدرس و پژوهشگر حوزه طراحی طلا و جواهر در قم اظهار کرد: این دوره به مدت سه روز با حضور تعدادی از هنرمندان قمی برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم افزود: آموزش مبحث انگشتر (نمای تاپ) و آموزش ریدیزاین انگشتر (با محوریت بازار هدف) و (خلاقیت در تولید محصول) از جمله اهداف این دوره آموزشی بود.

او خاطرنشان کرد: همچنین آموزش ترسیم چندین مدل انگشتر مناسب بازار در نمای پرسپکتیو و ایجاد خلاقیت (بازی با اشکال هندسی) یکی دیگر از هدف‌های دوره آموزشی مذکور بود.

زهرا رشیدیان، مدرس این دوره آموزشی دارنده ۲۳ مقام در مسابقه‌های بین‌المللی طراحی طلا و جواهر است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود