Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الوطن، جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی چین برگزار خواهد شد، اما هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را انتخاب نکرده است.

سایت الوطن قطر نوشت که چهار کشور به صورت رسمی درخواست میزبانی خود برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را به AFC فرستاده‌اند.

الوطن نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه‌ای رسمی از کشور‌های قطر، عربستان، هند و ازبکستان به عنوان ۴ کشوری یاد کرد که رسما برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ درخواست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام این سایت قطری هنوز هم کشور‌های که تمایلی برای میزبانی این رقابت بزرگ دارند می‌توانند درخواست خود را به AFC بفرستند.

پیش از این قرار بود که تا ۳۱ ماه مارس کشور‌ها فرصت درخواست میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را داشته باشند، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به شیوع ویروس کرونا این مهلت را تا ۳۰ ژوئن تمدید کرده است و به این ترتیب تیم‌ها تا پایان ماه جاری هم می‌توانند که درخواست میزبانی خود را به AFC بفرستند.

پیش از این هم فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده بود که می‌خواهد برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ نامزد شود، اما طبق اعلام این خبر هنوز هیچ درخواستی از ایران به AFC ارسال نشده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جام ملت های آسیا ایران میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است

سجاد گنج‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: از روز اول مسابقات در همدان حضور دارم و ۱۲ روز تا پایان مسابقات قهرمانی کشور نیز میهمان همدانی‌ها خواهم بود.

وی افزود: کیفیت برگزاری مسابقات اعم از سالن برگزاری، اسکان و تغذیه واقعاً بسیار بالا است.

ملی‌پوش تیم کاراته کشور با بیان اینکه به ندرت در کشورمان مسابقات کاراته با این کیفیت برگزار می‌شود، گفت: معمولاً در مسابقات کاراته جمعیت زیادی دور تاتامی جمع می‌شوند که آرامش را از داور و تمرکز کاراته‌کاها را به هم می‌ریزند.

گنج‌زاده خاطرنشان کرد: اما در همدان ما اصلاً شاهد بی‌نظمی نبودیم جا دارد از مدیرکل ورزش و جوانان و ریاست هیئت کاراته استان همدان به خاطر چنین میزبانی با کیفیتی تشکر کنم.

وی با بیان اینکه لیاقت کاراته کشور ما بسیار بیشتر از این است، بیان کرد: کاراته در دنیا طرفداران بسیاری دارد و امیدواریم این رشته ورزشی به المپیک بازگردد.

دارنده طلا المپیک ۲۰۲۰ توکیو عنوان کرد: در المپیک توکیو ۲۰۲۰ تصور نمی‌کردم بتوانم اولین مدال تاریخ کاراته ایران را کسب کنم اما همیشه در هر تورنمنتی به دنبال ارائه بهترین کیفیت هستیم.

گنج‌زاده با بیان اینکه در المپیک توکیو ۲۰۲۰ بدون باخت به عنوان نفر راهی فینال شدم، گفت: خوشحالم که با این مدال پرچم پرافتخار کشورم را برافراشته و دل مردم را شاد کردم.

وی افزود: امیدوارم با حمایت مقام عالی وزارت و کمیته ملی المپیک از فدراسیون کاراته شاهد روزهای بسیار بهتری برای ورزش زیبای کاراته باشیم.

کد خبر 6081366

دیگر خبرها

  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است
  • خودکفایی ایران در تولید بذر اصلاح شده گندم دیم
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • ایران فناوری تسلیحاتی معرفی نشده دارد؟ | مقام عالی رتبه نظامی کشور: اگر اتفاقی برای کشور بیفتد ...
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته