Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:48:08 GMT

۲۱۵ سایت تکنولوژی همراه در استان کردستان ارتقاء یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۷۴۰۷

۲۱۵ سایت تکنولوژی همراه در استان کردستان ارتقاء یافت

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه مشتریان مخابراتی در عصر حاضر برای انجام کارهای روزانه و برخی از امور زندگی، متکی بر بستر دیتا و استفاده از ظرفیت های این تکنولوژی شده اند، گفت: در همین راستا ۲۱۵ سایت تکنولوژی همراه در استان ارتقاء و راه اندازی شده اند.

آزاد حکمت امروز(11خرداد) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه این اقدامات به منظور ارائه خدمات با کیفیت تر، جلب رضایت مشتریان و اصل مشتری مداری صورت گرفته است، اظهار کرد: این ارتقاء در 110 نقطه استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به 215 سایت ارتقاء یافته به تکنولوژی های نسل سوم و چهارم تلفن همراه، افزود: از این آمار تعداد 19 سایت در شهرستان بانه،16 سایت در شهرستان بیجار،22 سایت در شهرستان دهگلان، 17 سایت در شهرستان دیواندره و 19 سایت دیگر نیز در شهرستان سروآباد ارتقاء یافته اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: تعداد 18 سایت در شهرستان سقز، 60 سایت در سنندج، 16سایت در شهرستان قروه، 15 سایت در شهرستان کامیاران و 13 سایت در شهرستان مرزی مریوان ارتقاء و نصب شده اند.

حکمت در ادامه تحقق 100 درصدی اهداف و استراتژی های مخابرات منطقه کردستان در خصوص ارتقاء و راه اندازی سایت‌های دارای تکنولوژی 3G و  4Gرا یاد آور شد و افزود: طبق برنامه ریزی های مدون شده و اجرای کامل آن توسط همکاران منطقه موفق شدیم در این شاخص عملکرد چشم گیری داشته باشیم.

وی عنوان کرد: وجود بیش از 837 سایت تکنولوژی 3G و 4G در استان بیانگر حسن توجه مسئولین این حوزه به کیفیت و کمیت خدمات قابل ارائه به مشتریان است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به این مطلب که مخابرات منطقه کردستان همیشه و در همه حال آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و مخابراتی مشتریان است، ذکر کرد: تمام سعی و تلاش این مجموعه حمایت، پشتیبانی و ارائه خدمات و محصولات نوین مخابراتی در سطح استان است.

حکمت وجود بسترهای مخابراتی در تمام حوزه ها به خصوص در حوزه تلفن همراه را عاملی برای کاهش هزینه، مدیریت زمان، انجام برخی از کارهای روزمره و اداری افراد دانست و خاطرنشان کرد: آمار بهره گیری مشتریان از این بستر بیانگر این مهم است.

وی پشتیبانی و حمایت های دلگرم کننده مسئولین ارشد شرکت مخابرات ایران، استاندار کردستان و تعامل و همکاری مشتریان مخابراتی را با این مجموعه قابل تقدیر دانست و گفت: امیدوارم با تداوم این روند، شاهد پیشرفت وتوسعه بیش از پیش زیرساختهای مخابراتی باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مخابرات استانی اجتماعی مخابرات منطقه کردستان سایت در شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

به گزارش قدس آنلاین، این سامانه از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار قطعه بلیت به ارزش ۵۹ میلیارد تومان فروخته است که «بی‌بدن» و «تمساح خونی» به ترتیب در رده پر فروش‌ترین فیلم‌های فروردین امسال قرار می‌گیرند.

سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» با در اختیار داشتن نزدیک به ۹۰ درصد از سهم بازار فروش بلیت سینما، تاکنون ۲۵ میلیون خرید موفق و فروش بیش از ۶۵ میلیون قطعه بلیت را برای خود ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • سیلاب جان ۲ نفر را در سیستان و بلوچستان گرفت
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید