Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام معظم‌زاده گفت: با توجه به مهم بودن موضوع اشتغال یکی از مهم‌ترین اولویت‌های قرارگاه جهادی شهید موسی اسکندری، اشتغالزایی برای خانواده‌های نیازمند است.

«حجت‌الاسلام محمد معظم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: قرارگاه جهادی شهید موسی اسکندری که زیر نظر مجموعه فرهنگی اجتماعی طلیعه‌داران ظهور قرار دارد در زمینه‌های مختلف سازندگی و محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر قرارگاه جهادی شهید موسی اسکندری افزود: این قرارگاه جهادی به‌منظور هدفمندی بهتر در ارئه خدمات در مناطق محروم از گروه‌های جهادی مختلفی تشکیل شده و شامل گروه‌های جهادی شهید بازاری، شهید رستگار، شهید مقامیان‌زاده، شهید خلفیان، آیت‌الله اشرفی اصفهانی، امام حسن مجتبی (ع) و شهدای گمنام است.

 

وی با بیان اینکه از جمله اقدامات مهم این قرارگاه توزیع بیش از یک‌هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در قالب طرح کمک‌های مومنانه بوده است اضافه کرد: با آغاز شیوع ویروس کرونا به مدت 45 روز معبر سطح کلانشهر اهواز با همکاری گروه‌های جهادی ضدعفونی و گندزدایی شدند همچنین در روزهای ابتدایی وسایل نقلیه عمومی نیز ضدعفونی می‌شدند.

 

حجت‌الاسلام معظم‌زاده با اشاره به اینکه با هدف افزایش ایمنی بدن بیماران به مدت 50 روز میان‌وعده در بیمارستان‌های معین کرونا توزیع کردند اذعان داشت: در قالب کارگاه‌های تولید ماسک بیش از هفت‌هزار ماسک در سطح شهر توزیع شد که این تعداد همراه با توزیع 150 بسته بهداشتی میان قشر آسیب‌دیده بوده است.

 

 وی عنوان کرد: همزمان با شب‌های قدر بیش از 150 پرس غذای گرم میان نیازمندان و فقرا توزیع شد و در کنار آن 300 خانواده تحت پوشش این قرارگاه جهادی به‌صورت منظم کمک‌های خود را دریافت می‌کردند.

 

مدیر قرارگاه جهادی شهید موسی اسکندری از مهم‌ترین برنامه‌های این قرارگاه را اشتغالزایی برای خانواده‌های نیازمند عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مشکلاتی که همراه با توزیع بسته‌های ماهانه معیشتی به‌وجود می‌آمد آسوده بودن خانواده‌ها از رسیدن مایحتاج آنها بود اما بر اساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده  در حال راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک جهت اشتغالزایی خانواده‌های نیازمند هستیم.

 

وی در پایان راه تحقق اهداف این قرارگاه را انسجام در فعالیت‌های منسجم دانست و یاد آور شد: در همین راستا به‌منظور افزایش دقت و بهره‌وری بیشتر در قرارگاه جهادی شهید اسکندری معاونت اشتغال، معاونت فرهنگی و معاونت روابط عمومی تشکیل می‌شود.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام معظم زاده تسهیلات اشتغال زایی اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است