Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@20:24:13 GMT

ماجرای قتل رومینا اشرفی روی آنتن رادیو ایران

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۷۴۹۰

ماجرای قتل رومینا اشرفی روی آنتن رادیو ایران

به گزارش افکارنیوز،

در روزهای ابتدایی خرداد ماه خبر قتل رومینا اشرفی نوجوان ۱۳ ساله تالشی تمام نگاه ها را به آن سمت و سو برد به همین جهت برنامه «خانه و خانواده» روز دوشنبه ۱۲ خرداد با حضور حجت الاسلام احمدرضا شیروانی مشاور خانواده و کارشناس مذهبی و حسین خزائی فر خبرنگار حوادث از زوایای مختلف، این پرونده را مورد بررسی قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار فرهنگ و هنر - در برنامه «خانه و خانواده» صدای اطرافیان رومینا برای روشن شدن بیشتر ماجرا پخش خواهد شد.

«خانه و خانواده» با اجرای فاطمه آل عباس و تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و محمد اسماعیل پور، نویسندگی لیلا صفری، گزارش های گیتی محمدی و مصطفی طالبیان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ از رادیو ایران پخش می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رادیو ایران رادیو ایران برنامه رادیویی رومینا اشرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود

مسعود خیرجو امروز در بازدید از تاسیسات و تصفیه خانه گرمی مغان و زیرساخت‌های آبرسانی به بخش موران این شهرستان گفت: مجتمع بزرگ آبرسانی به بخش موران برای پوشش ۶۴ روستا با همکاری بسیج سازندگی سپاه در حال اجراست و سال گذشته فاز نخست آن با انتقال آب به ۱۸ روستا به سرانجام رسید و در فاز دوم، آبرسانی به ۱۷ روستا مد نظر است که ۶ روستا در خرداد ماه از نعمت آب شرب و سالم برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: تلاش می‌کنیم فاز سوم مجتمع آبرسانی به روستاهای بخش موران شهرستان گرمی مغان را در دهه فجر امسال افتتاح کنیم تا بقیه روستاها نیز از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شوند و طرح ارتقا توان و آبدهی تصفیه خانه گرمی برای تامین هر چه بیشتر آب روستاهای تابعه نیز در حال اجراست و به بازسازی و ارتقا ظرفیت تصفیه خانه اقدام می‌شود.

او گفت: این طرح در حال حاضر حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود بعد از تکمیل و بهره برداری، آب شرب و بهداشتی حدود ۵۰ هزار نفر را تامین کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • حمله ایران، اسرائیلی ها را روان پریش کرد | اعلام آمار عجیب روی آنتن زنده رژیم اشغالگر
  • «نبض تولید» را روی موج رادیو اقتصاد بشنوید
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • نمونه ایرانی پدافند ضدهوایی بوک روسی در ایران/ عکس
  • این پدافند ضدهوایی ایران مشابه بوک روسی است/ عکس