Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز بهداشت شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه کاهش آمار ابتلا به کرونا نباید ما را فریب دهد، گفت: عادی شدن بیماری کرونا خطر بزرگی است که همچنان شهرمان را تهدید می‌کند.

عبدالرحیم پالیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به پائین آمدن آمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: نکته مهم این است که این پائین آمدن آمار نباید شهروندان عزیز ما را فریب داده و موجب شود که پروتکل‌های بهداشتی و نکات ایمنی در برابر کرونا را فراموش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نسبت تعداد نفرات بستری در شهرستان به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱/۲۹ نفر است، افزود: این آمار از میانگین کشوری و استانی نیز پائین‌تر است که مرهون هوشمندی مردم عزیز و تلاش بی‌وقفه مسوولان و مدیران، رسانه‌ها و به ویژه آگاهی بخشی کادر سلامت شهرستان به مردم است.

پالیده با تاکید بر اینکه خواهش بنده از مردم این است که نگذارند با بی‌دقتی و بی‌مبالاتی نسبت به رعایت نکات بهداشتی دوباره دچار پیک شیوع بیماری شویم، خاطرنشان کرد: از دادستان، رئیس دادگستری و اداره تعزیرات تقاضا دارم به صورت جدی همچنان در برابر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با قدرت برخورد کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان گنبدکاووس اولویت مرکز بهداشت گنبدکاووس در مسیر مقابله با کرونا را آموزش دانست و ادامه داد: اما باید از قهوه قهریه در برابر بی‌مبالاتی برخی در برابر اجرای نکات ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی استفاده کرد تا سلامت مردم به خطر نیافتد.

پالیده با اشاره به اینکه ۵۴ درصد افراد بستری شده در بیمارستان‌های گنبدکاووس شهروندان این شهرستان بوده‌اند، اضافه کرد: از نظر سنی از میان ۶۹۶ نفر گنبدی بستری شده بیشترین آمار متعلق به افراد ۶۱ تا ۷۰ ساله است که بالغ بر ۲۴۳ نفر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون درصد افراد بستری شده شهری حدود ۶۳ درصد و افراد بستری شده روستایی نیز ۳۷ درصد بوده است، گفت: این اتفاق به دلیل مدیریت بسیار خوب بخشداران مرکزی و داشلی‌برون گنبدکاووس در اطلاع رسانی به موقع و آگاهی بخشی بهداشتی بوده است که در زمان اوج و پیک بیماری در گنبدکاووس کمترین آمار بیماری را در روستاها تجربه کردیم.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مدیران ادارات، اصناف و بازاریان در تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری فیزیکی همکاری کنند، تصریح کرد: از این عزیزان تقاضا داریم در صورت مشاهده مورد مشکوک با معرفی به مرکز بهداشت شماره هفت گنبدکاووس از امکان آزمایش رایگان و خدمات اولیه درمانی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/83014

منبع: فارس

کلیدواژه: آمار کرونا بیماری بهداشت پروتکل های بهداشتی شهرستان گنبدکاووس مرکز بهداشت بستری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی با هوش مصنوعی؛ موتور جستجوی گوگل سفر را برایتان جذاب‌تر می‌کند

با وجود اینکه نزدیک به سه ماه تا آغاز تعطیلات تابستانی زمان باقی مانده است، بسیاری از افراد از همین حالا درحال برنامه‌ریزی برای سفر خود هستند. به‌همین‌ترتیب گوگل هوش مصنوعی خود را در قالب «تجربه مولد جستجو» بهینه‌سازی کرده است تا برنامه سفر جذاب‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد. اگر درحال برنامه‌ریزی برای سفر‌های بعدی خود هستید، می‌توانید از هوش مصنوعی گوگل برای داشتن سفری لذت‌بخش‌تر استفاده کنید.

برنامه‌ریزی سفر را به هوش مصنوعی گوگل بسپارید

به گزارش دیجیاتو، گوگل اعلام کرده است که بهبود SGE یا تجربه مولد جستجو را با جدیت بیشتری دنبال می‌کند. این هوش مصنوعی هنگام جستجو در اینترنت، خلاصه‌ای از اطلاعات برجسته و جزئیات مهم را با کاربر به اشتراک می‌گذارد. گوگل در به‌روزرسانی جدید SGE درحال بهینه‌سازی این هوش مصنوعی برای ارائه برنامه‌های سفر است. با این اقدام، گوگل می‌تواند برنامه‌های سفر جامع‌تر از مقاصد گردشگری افراد را ارائه دهد.

به عنوان مثال، هنگامی که قصد سفر به شهر یا کشور خاصی را داشته باشید، گوگل لیست کاملی از جاذبه‌های گردشگری و مهم‌ترین مکان‌های آنجا را در اختیارتان می‌گذارد. از طرفی، می‌توانید لیست مهم‌ترین هتل‌ها، رستوران‌ها و امکانات رفاهی موجود در مقصد خود را مشاهده کنید. گوگل حتی می‌تواند بهترین زمان‌های سفر و زمان‌بندی پرواز را در یک چشم‌برهم‌زدن ارائه دهد. جالب اینکه از سرویس‌های گوگل مانند Maps و Earth می‌توانید برای دسترسی به جزئیات بیشتر در برنامه خود استفاده کنید.

گوگل برای ارائه برنامه‌های سفر از داده‌های مهم آژانس‌های گردشگری و وب‌سایت‌های محلی استفاده می‌کند؛ بنابراین می‌توانید به برنامه‌های ارائه‌شده توسط هوش مصنوعی گوگل اعتماد کنید. با این قابلیت دیگر نیازی به برنامه‌ریزی‌های پیچیده برای سفر نیست و می‌توانید به‌راحتی سفر خود را با آن آغاز کنید.

گوگل هنوز تجربه مولد جستجو را به‌صورت عمومی عرضه نکرده است؛ اما زمان انتشار عمومی این قابلیت در موتور جستجوی گوگل چندان دور به‌نظر نمی‌رسد. احتمالاً تا قبل از فرارسیدن تعطیلات تابستانی، این قابلیت جستجوی هوش مصنوعی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی با هوش مصنوعی؛ موتور جستجوی گوگل سفر را برایتان جذاب‌تر می‌کند
  • انجام بیش از یک میلیون بازرسی بهداشتی در طرح سلامت نوروزی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • بیماری دامی در مازندران کاهش یافت
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • اجرای برنامه سلامت شهری در کیش
  • کاهش ۶۴درصدی بیماری دامی در مازندران
  • کاهش ۶۴ درصدی بیماری دامی در مازندران