Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@15:43:23 GMT

دیدن لیگ دیگر جذابیتی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۷۵۴۴

دیدن لیگ دیگر جذابیتی ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با شیوع ویروس کرونا و بازی‌های بدون تماشاگر ادامه لیگ هیچ جذابیتی برای دیدن ندارد.

به گزارش مشرق، محمد نوازی در خصوص شروع دوباره لیگ نوزدهم از اواخر خرداد گفت: چند تیم شرایط را برای بازی خوب نمی‌بینند و اعتقاد دارند ویروس کرونا می‌تواند برای بازیکنان و خانواده‌هایشان دردسرساز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته حرف درستی هم می‌زنند و امکان دارد با توجه به اینکه فوتبال یک بازی پربرخورد است اتفاقات زیادی در آن بیفتد. بنابراین مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید با یک تدبیر ویژه یا لیگ را ادامه دهند که کسی دچار آسیب دیدگی نشود و یا به طور کامل لیگ نوزدهم را تعطیل کرده و شرایطی را به وجود آورند که لیگ بیستم را بدون استرس و نگرانی تیم‌ها آغاز کنند.

وی تاکید کرد: باید بپذیریم که با شیوع ویروس کرونا و بازی‌های بدون تماشاگر دیدن لیگ هیچ جذابیت و لذتی نخواهد داشت. فوتبال زیبایی‌هایش به حضور تماشاگران است هوادارانی که تیم شان گل می‌زند و یا گل می‌خورد رفتارهای زیبایی از خود به نمایش می‌گذارد. حمایت از تیم خود و کرکری برای حریف باعث می‌شود لیگ جذابیت پیدا کند اما بازی بدون تماشاگر حتی ارزش دیدن هم ندارد. بنابراین باید چاره‌ای اندیشید تا این مسابقات یا تعطیل شود یا به بهترین وجه برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

انتقاد شدید غفوری از رئیس هیات مدیره استقلال

نوازی تاکید کرد: چیزی به پایان لیگ باقی نمانده اما همه تیم‌ها حق دارند بابت سلامتی شان اعتراض کنند بنابراین هنوز هم نمی‌دانیم آیا لیگ در زمان تعیین شده برگزار خواهد شد یا خیر.

وی در مورد زمان کم تیم‌ها برای آمادگی بدنی بازیکنان گفت: نقش کادر فنی و مربی بدنساز در این برهه بسیار حساس است. بازیکنانی که سه ماه است تمرینات منظم نداشتند شرایط سختی برای شروع لیگ دارند درست است آنها انفرادی تمرین کردند اما تمرینات گروهی و پرفشار به مراتب بهتر از انفرادی تمرین کردن است. بنابراین باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که هیچ بازیکنی در این ۹ هفته باقی مانده دچار مصدومیت شدید نشود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد شرایط این روزهای آبی پوشان گفت: خوشحالم از اینکه مصدومانی چون یزدانی، دیاباته، شجاعیان به آمادگی رسیده و قرار است در تمرینات گروهی شرکت کنند اما نباید فشار زیادی به بازیکنان آورد زیرا احتمال مصدومیت وجود دارد ولی اعتقاد دارم کادر فنی می‌تواند با به وجود آوردن شرایط خوب روحی و روانی نفرات استقلال را آماده شروع دوباره لیگ کند هر چند که استقلال و تیم‌های پرطرفدار از نبود تماشاگر لطمه خواهند خورد.

وی در پایان و در مورد اینکه چه تیمی در پایان فصل به قهرمانی خواهد رسید، گفت: هیچ چیز مشخص نیست یادم است وقتی در تیم بهمن بازی می‌کردم ۸ امتیاز از سایر حریفان جلو بودیم و فکر می‌کردیم قهرمان خواهیم شد اما به یک باره شرایطی به وجود آمد که به راحتی قهرمانی را از دست دادیم. فوتبال در زمین مشخص خواهد شد. ۹ بازی و ۲۷ امتیاز می‌تواند شرایطی را به وجود آورد که یک تیمی که بازی‌های خود را با پیروزی برساند به قهرمانی رسیده و شرایط جدول را تغییر دهد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم محمد نوازی استقلال لیگ برتر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و ۳ تیم مدعی قهرمانی استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان موفق شدند به ترتیب شمس آذر، صنعت نفت و ملوان را شکست دهند تا همچنان رقابت برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات ادامه داشته باشد. هفته بیست و پنجم لیگ برتر از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و در دومین روز این هفته که چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت خواهد بود تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و استقلال تهران رو در روی هم قرار می‌گیرند که علاقه مندان به فوتبال دو بازی حساس و مهم را تماشا می‌کنند.

جلال اکبری پیشکسوت فوتبال در رابطه با حساسیت دیدارهای باقی مانده لیگ برتر اظهار داشت: نتایج مسابقات در هفته‌های اخیر به گونه‌ای رقم خورده که نمی‌توان از الان تیمی را به عنوان قهرمان معرفی کرد و با توجه به پیروزی سپاهان برابر ملوان این تیم بار دیگر به جمع استقلال و پرسپولیس برای تصاحب عنوان قهرمانی اضافه شد. بازیکنان سپاهان برای حفظ روحیه خود نیازمند ۳ امتیاز این بازی بودند و با توجه به اینکه سال‌های زیادی از آخرین برد آنها برابر ملوان می‌گذشت، بالاخره در این مورد هم طلسم شکنی رخ داد.

پرسپولیس و سپاهان هر دو از تیم‌های باکیفیت لیگ بوده اند

او درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم گفت: پرسپولیس و سپاهان از تیم‌های با کیفیت این فصل بوده و در سال‌های اخیر هم همیشه با هم بر سر عنوان قهرمانی در رقابت بوده‌اند. نمی‌توان گفت که پرسپولیس چون میزبان است می‌تواند به راحتی این بازی را پیروز شود؛ کار برای هر دو تیم دشوار خواهد بود و امیدوارم هواداران دو تیم بازی زیبایی را شاهد باشند.

اکبری افزود: سپاهان مُهره های خوبی را در این فصل جذب کرد اما برخی از آنها به دلیل مصدومیت در دیدارهای حساس نتوانستند سپاهان را همراهی کنند. اگر بازیکنان مصدوم سپاهان به دیدار با پرسپولیس برسند مطمئن باشید کیفیت بازی بالاتر خواهد رفت. پرسپولیس با «اوسمار ویه‌را» نتایج خیلی خوبی کسب کرده و به نسبت نیم فصل دوم تیم خطرناک‌تری است البته نباید جذب بازیکنان خوب در نیم فصل را بر عملکرد سرخ‌ها بی تأثیر دانست و بازیکنان سپاهان باید هوشمندانه رو در روی میزبان خود قرار گیرند.

استقلال نباید تراکتور را دست کم بگیرد

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران خاطر نشان کرد: تراکتور در دو، سه هفته اخیر با حاشیه‌هایی مواجه بوده و سرمربی خود را از دست داده است و دو شکست برابر ذوب آهن و نساجی را هم تجربه کرده است. استقلالی‌ها شاید فکر کنند که بازی برابر تراکتور برای آنها با توجه به شرایطی که دارند راحت باشد اما این موضوع درست نیست. تراکتور در حضور هواداران خود می‌تواند بسیار خطرناک باشد و مطمئناً برای جبران نتایج ضعیف خود وارد زمین خواهد شد. استقلال اگر بتواند این بازی را به سود خود به پایان برساند گام بسیار بلندی را برای قهرمانی بر خواهد داشت.

او در پایان تصریح کرد: نمی‌توان نتیجه دیداری را پیش بینی کرد چون هر دو بازی بسیار مهم هستند و امیدوارم عملکرد خوبی را از تیم‌ها در هفته‌های پایانی شاهد باشیم و نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که حق تیمی ضایع نشود.

کد خبر 6086133

دیگر خبرها

  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست